کشف یکصد کیلوگرم تریاک از پژوی ۴۰۵، آماده باش منابع طبیعی برای مقابله با آتش سوزی احتمالی در جنگل ها و اجرای ۱۰ پروژه عمرانی توسط قرارگاه آبادانی سپاه در علی آباد کتول از جمله خبرهای کوتاه امروز سه شنبه گلستان است.

اخبار کوتاه استان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ جانشین فرمانده سپاه علی آباد کتول از اجرای ۱۰ پروژه شامل احداث سه باب خانه عالم در روستاهای عباس آباد، حکیم آباد و چینو، حفر ۲ حلقه چاه کشاورزی در حکیم آباد و امیرآباد فندرسک، ۴ پروژه آب شرب در برفتان، چینو، میان رستاق، سیاه رودبار و مهدی آباد توسط قرار گاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوای گلستان در دهنه زرین گل این شهرستان خبر داد.
**
رییس پلیس راهور گلستان گفت: از ابتدای سال جاری بیش از هفت هزار نفر از متقاضیان دریافت گواهینامه در پلیس راهور استان مورد آموزش قرار گرفتند.
**
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان از آماده‌باش نیروهای یگان حفاظت برای مقابله با آتش‌سوزی های احتمالی در عرصه‌های منابع طبیعی استان خبر داد.
**

قدمنان فرماندار کردکوی اعلام کرد این شهرستان در جذب اعتبار ایجاد مشاعل خانگی گلستان رتبه اول را کسب کرد.

**

نشست مسولان قضائی با بانوان فرهیخته استان با هدف تقویت و تحکیم بنیان خانواده، بررسی راهکارهای ارتقای آگاهی حقوقی و قضائی بانوان، کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه بررسی پرونده‌های دعاوی خانواده و طلاق برگزار شد.
**
مأموران پلیس مبارزه با مخدر گلستان در بازرسی از یک خودرو پژوی ۴۰۵ مقدار ۱۰۰ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در صندوق عقب جاسازی شده بود، کشف کردند.
**
مدیر کل گمرکات استان گلستان گفت: در سه ماهه نخست امسال بیش از ۵۶ هزار تن کالا به ارزش ۳۲ میلیون دلار از گمرکات استان صادر شده که بیشتر شامل فلزات، میلگرد، لبنیات و سیمان است.
**
نمایشگاه عکس و مسابقه نقاشی با موضوع مواد مخدر با هدف بالابردن سطح آگاهی و آشنایی خانواده ها با معضل و ناهنجاری های مواد مخدر و مهارت های زندگی و راه های پیشگیری از اعتیاد در آق قلا گشایش یافت.
**

**

فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان اعلام کرد که ۲۱۰ قلم انواع دارو که توسط یک واحد صنفی در روستای کرند به صورت غیرمجاز و خارج از شبکه توزیع فروخته می شد، توسط ماموران این یگان نظامی کشف و ضبط شد.

به گفته سرهنگ سراوانی علاوه بر فروش غیرمجاز دارو، ۲۳۰ بسته سیگار قاچاق، ۵۴ کیلوگرم ماده مخدر ناس و دو دستگاه تجهیزات ماهواره ای کشف و ضبط شد.

**

مدیر کل شیلات گلستان گفت: با تولید بچه میگو در شرکت محک گمیشان، در آینده نزدیک گلستان، علاوه بر ماهیان خاویاری و میگو، به عنوان یک برند در تولید بچه میگو نیز در کشور مطرح خواهد شد.

نخستین مرکز تولید بچه میگو گلستان با مساحت ۴۰۰۰ متر مربع و با ظرفیت تولید ۱۰۰ میلیون قطعه بچه میگو در سال، چندی پیش در استان آغاز به فعالیت کرد.
**
آب آشامیدنی قسمت جنوب شرقی شهر کردکوی امروز سه شنبه به علت اجرای عملیات ساماندهی و تقویت فشار آب در جنوب و جنوب شرقی شهر ۱۳ قطع است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار