دعوت ۲ والیبالیست نوجوان به تیم ملی، قضاوت داور بندرترکمنی در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی و ادامه اردوی آماده سازی ملی پوشان والیبال ساحلی استان در آلمان از جمله خبرهای کوتاه ورزشی روز پنجشنبه گلستان است.

اخبار کوتاه ورزشی استان گلستان

به گزارش گلستان۲۴؛ تمرینات آماده سازی بهمن سالمی و آرش وکیلی ملی پوشان گلستانی والیبال ساحلی ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در آلمان ادامه دارد.
تیم ملی ایران در این مسابقات با آمریکا، آلمان و روآندا هم گروه است
**
با صدور احکام جداگانه از سوی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان، محمود متقی به عنوان معاون توسعه و منابع پشتیبانی، شجاعی به عنوان معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای و قاسم برزمینی به عنوان معاون ورزش همگانی این اداره کل منصوب شدند.
**
قضاوت دیدار حساس شهریار ساری و شاهین خزر رودسر از هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران به نوروز آرخی از گلستان واگذار شد.
این دیدار امروز پنجشنبه در ساری برگزار می شود.
**
عبدالمختار بوش و مصطفی کشمیری از گلستان به هفتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم والیبال نوجوانان ایران دعوت شدند.
**
مهدی کر و یعقوب پقه از گلستان در مسابقات دو و میدانی جانبازان کشور در پرش طول به مدال نقره و برنز این مسابقات دست یافتند.
علیرضا نوریانی دیگر ورزشکار گلستانی هم دررشته ۱۰۰ متر به مقام چهارم رسید.
**
ادریس دانشفر والیبالیست فصل پیش شهرداری گنبد با عقد قراردادی رسمی به تیم کاله مازندران پیوست.
اسماعیل مسافر و سلیم چپرلی دیگر والیبالیستهای گلستانی حاضر در لیگ برتر والیبال قرارداد خود را با تیم پیکان تهران تمدید کردند.
**
اولین دوره المپیاد استانی شطرنج دختران با حضور ۲۵ شطرنج باز و ۷ تیم (گرگان، کردکوی، بندرترکمن، آق قلا، گنبد، آزادشهر و علی آباد) به میزبانی گرگان برگزار شد که در بخش استاندارد و بلیتس (برق آسا) تیم گرگان و در بخش سرعت تیم گنبد قهرمان شدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار