مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از تجهیز 98 درصد روستاهای استان در فاز دوم پروژه «اینترنت پرسرعت روستایی (همت)» به منظور برقراری اینترنت پرسرعت روستایی استان خبر داد.

98 درصد روستاهای استان به اینترنت پرسرعت مجهز می شوند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان،‌ محمد احمدی در خصوص راه اندازی این پروژه در استان اظهار کرد: آزمایش تست و تحویل فاز دوم پروژه «اینترنت پرسرعت روستایی (همت)» به منظور برقراری اینترنت پرسرعت روستایی در 30 روستا انجام شد.
وی تصریح کرد: در فاز اول پروژه اینترنت پرسرعت روستایی (های وب) تعداد 664 روستای استان مجهز به اینترنت پرسرعت روستایی شدند که این تعداد بیش از نیمی از روستاهای استان را پوشش می‌دهد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان گفت: امید می‌رود با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بالغ بر 98 درصد روستاهای استان در فاز دوم این پروژه به «اینترنت پرسرعت» مجهز شوند که تا در حال حاضر آزمایش تست و تحویل تعداد 30 روستا انجام شده است
رئیس شورای ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان در خصوص وضعیت ارتباطات استان نیز تاکید کرد: در حال حاضر استان گلستان با ایجاد پوشش ارتباطی کامل در سطح استان به عنوان استان برتر در کشور معرفی شده است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در گام بعدی به دنبال ایجاد پوشش صددرصدی اینترنت پرسرعت در روستاها هستیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار