مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان با بیان اینکه دسترسی به اینترنت در همه نقاط استان از مهم‌ترین اهداف وزارت ارتباطات است، گفت: ‌‌در مرحله نخست ۲۸ روستا و در مرحله دوم ۱۹ روستای شهرستان آزادشهر دارای اینترنت پرسرعت روستایی شد‌ند.

دسترسی به اینترنت در همه نقاط استان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمد احمدی صبح امروز در دیدار با فرماندار آزادشهر با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه ICT شهرستان آزادشهر اظهارداشت: پوشش ۹۹ درصدی تلفن همراه در شهرستان آزادشهر برقرار است.

رئیس شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اظهار کرد: در شهرستان آزادشهر ۱۸ دفتر ICT فعالیت می‌کنند که کمبود خدمات جهت ارائه به مردم از مهمترین دلایل ضعف دفاتر به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده خدمات قابل ارائه شرکت‌های توزیع برق، آب روستایی و غیره برون‌سپاری شده و در حال واگذاری به دفاتر مذکور است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اشاره به جمعیت روستایی شهرستان آزادشهر که بیش از ۴۰ هزار نفر است، گفت: دسترسی به اینترنت در تمام نقاط استان از مهم‌ترین اهداف وزارت به شمار می‌رود که در این راستا در مرحله نخست تعداد ۲۸ روستا و در مرحله دوم تعداد ۱۹ روستای شهرستان آزادشهر دارای اینترنت پرسرعت روستایی شده‌اند.

وی از پوشش ۹۹ درصدی اپراتورهای تلفن همراه در شهرستان آزادشهر خبر داد و گفت: در حال حاضر اپراتورهای همراه اول و ایرانسل با ایجاد پوشش یکپارچه ۹۹ درصدی، بسترهای توسعه شهرستان را آماده کرده‌اند.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار