اجرای ۱۰۰ پروژه عمرانی جدید در روستاهای استان، اتمام عملیات رسوب برداری ۴۰ هزار مترمکعبی از گرگانرود، کشف زمین خواری هفت میلیارد ریالی در کردکوی و تقاضای امام جمعه بندرترکمن از دادستان کل کشور برای برخورد با استفاده ابزاری از زنان در صدا و سیما از جمله خبرهای کوتاه امروز سه شنبه گلستان است.

اخبار کوتاه استان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام محمد صالح منصوری امام جمعه بندرترکمن در غرب گلستان در نشست مسوولان دستگاه قضایی با ائمه جمعه گلستان با اشاره به موادی از قانون اساسی اظهار داشت: استفاده ابزاری از زنان برای تبلیغات ممنوع است اما در صدا و سیما برای تبلیغات از زنان استفاده می شود که انتظار داریم دادستان به عنوان مدعی العموم به صدا و سیما تذکر دهد.
**
جانشین فرمانده انتظامی گلستان از کشف ۱۰ تن چوب جنگلی قاچاق از جنس گردو از یک دستگاه کامیون در بندرگز خبردادگفت: در این راستا یک متهم دستگیر شد.
**
مدیر کل شرکت غله و خدمات بازرگانی گلستان از خرید تضمینی ۵۲۱ هزار تن گندم تاکنون در استان خبر داد و گفت: روند خرید تضمینی این محصول تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.
**
فرمانده انتظامی گلستان از کشف یک فقره زمین خواری به مساحت ۱۱ هزار متر و ۳۰۰ متر مربع در شهرستان کردکوی خبر داد و گفت: ارزش اراضی تصرف شده بیش از هفت میلیارد ریال برآورد شده که در این خصوص دو نفر به مرجع قضایی معرفی شدند.
**
مدیر بنادر و دریانوردی گلستان از اتمام عملیات لایروبی ۴۰ هزار مترمکعب رسوبات رودخانه ای در عمق ۲ متر، عرض ۲۰ متر و طول یک کیلومتر از محل مصب رودخانه گرگانرود در شمال غربی گلستان خبر داد.
**
علی نصیبی مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری گلستان از اجرای ۱۰۰ پروژه عمرانی جدید در روستاها و برگزاری ۲۰ جشنواره فرهنگ و اقتصاد "امید" با اولویت روستاهای آسیب دیده از بحران سیل و رانش اخیر در گلستان خبر داد.
**
با مشارکت سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان و بانک سپه گلستان، عملیات ساخت ۲۳۰ واحد مسکونی برای مددجویان سیل‌زده گلستانی در آق قلا و گمیشان آغاز شد.

**
قدس علوی مدیر کل شیلات گلستان گفت: تولید بچه میگو در گلستان که امسال ۵۰ میلیون قطعه بود سال آینده به ۱۰۰ میلیون قطعه خواهد رسید و بخش اعظمی از نیاز مجتمع پرورش میگو گمیشان مرتفع خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار