مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان گفت: با همت و تلاش همکاران بیمارستان حکیم جرجانی گرگان، برای پسر بچه 10 ساله گرگانی که دستش از بازو قطع شده بود، دست مصنوعی خریداری شد.

خریداری دست مصنوعی برای کودک 10 ساله گرگانی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر احمد نصرتی اظهار داشت: علیرضا پسر بچه 10 ساله گرگانی که در یک حادثه با دست قطع شده به بیمارستان حکیم جرجانی گرگان منتقل شد، پس از اقدامات اولیه احیا و نجات جان این مصدوم، به تشخیص پزشک به همراه آمبولانس و کادر درمانی جهت پیوند به مازندران اعزام شد و به علت عدم توفیق در پیوند دست، این نوجوان گرگانی برای ادامه درمان در بیمارستان حکیم جرجانی گرگان بستری شد.

دکتر نصرتی افزود: پس از سپری شدن مدت درمان این کودک، به همت همکاران این مرکز درمانی به ویژه با پیگیری های رمضانعلی امیرشاهی بهدار بیمارستان حکیم جرجانی گرگان، موفق شدند یک دست مصنوعی برای این نوجوان خریداری نمایند.

مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان ضمن تقدیر از همکاران حوزه درمان استان که در این امر خیر خواهانه مشارکت داشته اند، خدمت فراتر از شرح وظایف را ایثار و ازخود گذشتگی دانست و آن را نشانه وجدان کاری بالا و انساندوستی همکاران برشمرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار