نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس :

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی، گفت: همه افراد جامعه باید به قانون احترام بگذارند و کسی اجازه تعدی به مامور پلیس را ندارد.

کسی اجازه تعدی به مامور پلیس را ندارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، "علیرضا ابراهیمی" در دیدار با فرمانده انتظامی گلستان، ضمن تقدیر از اقدامات ارزشمند نیروی انتظامی در راستای برقراری امنیت اجتماعی، اظهار داشت: حضور پلیس در سطح جامعه امنیت آفرین بوده و آحاد مردم و مسئولان قدردان تلاش های شبانه روزی سبز پوشان ناجا هستند.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به عملکرد پلیس در حوزه عفاف و حجاب، تصریح کرد: همه افراد جامعه باید به قانون احترام بگذارند و کسی اجازه تعدی به مامور پلیس را حین انجام وظیفه ندارد.

ابراهیمی کار در لباس مقدس نیروی انتظامی را نعمتی الهی دانست و افزود: امروز تلاش های مجاهدانه ماموران ناجا بر کسی پوشیده نیست و بخش اعظمی از امنیت و آرامش کشور را مرهون اقدامات پلیس هستیم لذا همه مسئولان باید در این حوزه مهم یاریگر ناجا باشند.

وی در پایان با اشاره به حمایت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از طرح ها و برنامه های ناجا، خاطرنشان کرد: پلیس در انجام ماموریت های مختلف خود همواره سربلند بوده و نمایندگان ملت نیز در راه تامین نظم و امنیت کشور از نیروی انتظامی حمایت می کنند.

در ادامه این دیدار سردار "روح الامین قاسمی" ضمن تشکر از حمایت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی از اقدامات ناجا، گفت: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی افتخار بسیار بزرگی برای پلیس بوده و ماموران نیروی انتظامی با تمام توان در راه آرامش و آسایش شهروندان تلاش خواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان گلستان با بیان اینکه پلیس در برخورد با قانون شکنان قاطعانه عمل می کند و با اینگونه افراد برابر قانون برخورد خواهد شد، تصریح کرد: احترام به هنجارهای جامعه وظیفه همه افراد بوده و ماموران پلیس به عنوان سربازان جان بر کف ولایت آماده اند برای دفاع از نظم و امنیت مردم با همه وجود تلاش کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار