مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرودگاه‎های استان گلستان امروز با حضور با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎های ناوبری هوایی ایران برگزار شد.

مدیرکل جدید فرودگاه‎های گلستان معارفه شد

به گزارش گلستان 24 : آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرودگاه‎های استان گلستان پیش از ظهر امروز با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎های ناوبری هوایی ایران برگزار شد.

در این مراسم از زحمات «رامین آذری» مدیرکل سابق فرودگاه‎های گلستان قدردانی شد و «علی متانت» به‎عنوان مدیرکل جدید فرودگاه‎های استان معرفی شد.

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با گلایه از پیشرفت کند فرودگاه کلاله اظهار کرد: استان گلستان در گرگان و در کلاله فرودگاه دارد اما متأسفانه در یک سال و نیم گذشته  اتفاق خاصی در فرودگاه کلاله نیفتاده است.

شهرام کوسه‎غراوی، فرودگاه‎ها را محور توسعه استان گلستان دانست و بیان کرد: استاندار سابق عنایتی به فرودگاه کلاله نداشتند.

وی بیان کرد: متأسفانه به جز مدیرکل سابق فرودگاه‎های گلستان و وزارت راه حمایتی از فرودگاه کلاله صورت نگرفت که امیدوارم استاندار جدید گلستان با همتی که دارند فرودگاه کلاله را راه‎اندازی کنند تا مردم شرق گلستان نیز از این نعمت بهره‎مند شوند.

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی باید نسبت به یکدیگر نقد منصفانه داشته باشیم تا بتوانیم برای توسعه و اعتلای کشور و استان گام برداریم.

کوسه‎غراوی اذعان کرد: از اینکه استاندار جدید گلستان نسبت به مسائل اقتصادی شناخت داشته و تفکر اقتصادی دارند خوشحال هستم.

انتهای پیام/فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار