فرمانده سپاه گرگان از اجرای طرح همبستگی بسیج در مناطق سیل‌زده استان گلستان خبر داد و گفت: گروه‌های جهادی در مناطق سیل‌زده همچنان پای کار هستند و قرار است به همت بسیج سازندگی سپاه گرگان 82 واحد سیل‌زده آق‌قلا مرمت و بازسازی شود.

بازسازی 82 واحد سیل‌زده آق‌قلا توسط سپاه گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ وحید فخرالدین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: طرح همبستگی بسیج در مناطق سیل‌زده استان گلستان اجرا می‌شود، هم اکنون 15 گروه‌ ثابت جهادی در شهرستان آق قلا هستند و مرمت و بازسازی 82 واحد مسکونی مناطق سیل‌زده را با همکاری گروه‌های جهادی تعهد کردند.

وی با بیان اینکه بهسازی و مرمت ۱۰ واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده را با بهزیستی گرگان قرارداد بستیم، تصریح کرد: بهسازی و مرمت این تعداد واحد مسکونی برای افرادی که زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده سپاه گرگان از افتتاح حسینیه ثارالله سپاه گرگان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: با توجه به اینکه مراسمات ماه محرم و تجمعات فرهنگی و مذهبی را در دارالمومنین گرگان خواهیم داشت حسینیه ثارالله با همکاری فرمانده سپاه نینوا در حال ساخت است که به زودی افتتاح می‌شود.

فخرالدین ادامه داد: این حسینیه متعلق به سپاه نیست بلکه متعلق به امت حزب‌الله است و برگزاری مراسمات و تجمعات مذهبی و فرهنگی را بدون منت در اختیار مردم قرار می‌دهیم، در ماه محرم نیز مراسمات هیئت رزمندگان شهرستان گرگان را در این حسینیه برگزار می‌کنیم.

وی همچنین با اشاره به برپایی موکب درمانی احباب‌الرضا در شهر کربلا در ایام اربعین گفت: این موکب درمانی به کمک هیئت رزمندگان و به صورت مردمی به زائرین اربعین خدمات می‌دهد سال گذشته ۲۰ هزار نفر توسط تیم پزشکی در این موکب درمانی خدمات دریافت کردند.

* بازسازی واقعه غدیر همزمان با روز عید سعید غدیر خم در گرگان

فرمانده سپاه گرگان از بازسازی واقعه غدیر در شهرستان همزمان با روز عید سعید غدیر خم خبر داد و افزود: پیگیری هماهنگی با کارگردان و هنرپیشه‌ها را برای بازسازی واقعه غدیر انجام دادیم که به موقع اطلاع‌رسانی خواهد شد.

فخرالدین در خصوص کم کاری دستگاه‌های فرهنگی در توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه گفت: ما مطالبه‌گری از دستگاه‌های فرهنگی داشتیم با ذکر این نکته که موضوعات فرهنگی گرگان در حد انتظار نیست، متولیان فرهنگی باید کنار هم باشند تا اتفاقات بهتری را رقم بزنند.

وی با بیان اینکه سپاه در موضوع برخورد با موضوعات اخلاقی مأموریت ندارد، تصریح کرد: نیروی انتظامی در این زمینه ایفای نقش خواهد کرد، ما از وضعیت پیش آمده در این باره ابراز نگرانی کردیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار