رییس سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان گفت: شرکت‌ها و رانندگان متقاضی سرویس مدارس می‌توانند از ۲۲ تیر تا ۱۰ مرداد ماه با مراجعه به دفاتر پیشخوان، ثبت نام کنند.

مهلت ثبت‌نام رانندگان سرویس مدارس تا ۱۰ مرداد
به گزارش گلستان ۲۴؛ احمد سالاری رییس سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: بر اساس اعلام اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، در راستای اجرای دستورالعمل اجرایی آئین‌نامه حمل و نقل دانش‌آموزی، رانندگانی که مایل به فعالیت در این حوزه هستند از ۲۲ تیر تا ۱۰ مرداد می‌توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: پس از اینکه شرکت‌های مجاز از طریق سامانه الکترونیکی سپندتأیید و معرفی شدند متقاضیان با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به دفاتر پیشخوان دولت در تاریخ‌های ذکر شده مراجعه کنند.

سالاری گفت: همه ثبت‌نام‌هایی که پیش از ابلاغ از ابتدای سال ۹۸ به صورت خود اظهاری در سامانه سپند تکمیل شده معتبر است و نیازی به ثبت نام مجدد نیست.

وی گفت: اطلاعات این افراد در پنل کاربر (شهردار) در قسمت (نیاز به بررسی) قابل دسترسی و بهره‌برداری است.

با توجه به مصوبه شورای عالی ترافیک شهر‌های کشور و ابلاغیه وزیر کشور، همه خودرو‌های فعال در زمینه حمل و نقل دانش‌آموزی مکلف به استفاده از علائم ممیزه، بالاخص نصب برچسب شناسایی از سامانه سپند هستند.

عوامل پلیس راهور در صورت تخلف، رانندگان را مشمول جریمه می‌کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار