با وجود آنکه قطار تابستان هنوز به ایستگاه آخر نرسیده است اما شهروندان گلستانی کماکان به استقبال پاییز رفتند و خنکای هوا را قبل از ورود فصل پاییز استشمام می‌کنند.

عید قربان هوا صاف تا قسمتی ابری است

گزارش گلستان ۲۴؛ تابستان امسال را با گرمای بی‌سابقه‌ای آغاز کردیم و خوشبختانه هر روز شاهد کاهش دمای هوا در سطح استان گلستان بودیم و این روند کاهش دما همچنان در استان ادامه دارد و انتظار داریم که در روز عید سعید قربان هوای صاف تا قسمتی ابری را تجربه کنیم.

امروز روز عرفه است و فردا عید بزرگ سعید قربان را در پیش‌رو داریم و خیلی‌ها خودشان را برای این عید عظیم آماده می‌کنند و در حال تدارک تهیه دام برای قربانی کردن هستند.

بر اساس الگوهای پیش‌یابی اداره‌کل هواشناسی استان گلستان تشخیص داده شده که شهروندان گلستانی برای امروز و فردا هوای صاف تا قسمتی ابری را تجربه کنند.

در روزهای گذشته شاهد بارش باران به صورت پراکنده در برخی از نقاط استان گلستان بودیم و بر اساس الگوهای پیش‌یابی الگوهای هواشناسی گلستان انتظار می‌رود که از امروز جو نسبتا پایداری را در سطح استان گلستان شاهد باشیم و هوای استان گلستان برای امروز و فردا که عید سعید قربان است صاف تا قسمتی ابری و گاهی افزایش ابر و در برخی نقاط وزش باد باشد.

در روز عید قربان افزایش دمای یک الی دو درجه سانتیگرادی را شاهد خواهیم بود و در برخی از نقاط استان دمای هوا تا سه درجه سانتیگراد افزایش خواهد یافت.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار