مدیرکل ثبت‌احوال استان گلستان از صدور یک میلیون و 220 هزار و 76 کارت ملی هوشمند در این استان خبر داد.

صدور بیش از یک میلیون کارت ملی هوشمند در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ ابوبکر دولو امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: جمعیت بالای 15 سال که واجد شرایط داشتن کارت ملی هوشمند در استان گلستان هستند تعداد یک میلیون و 419 هزار و 350 نفر است که از این تعداد یک میلیون و 220 هزار و 76 نفر تا تاریخ 20 تیر ماه سال 1398 برای داشتن کارت ملی هوشمند ثبت‌نام کردند.

وی با بیان اینکه 14 درصد از شهروندان گلستانی هنوز موفق به دریافت کارت ملی هوشمند نشدند، تصریح کرد: تقریبا 86 درصد از شهروندان واجد شرایط در استان گلستان برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت‌نام کردند.

مدیرکل ثبت‌احوال استان گلستان با اشاره به اینکه افرادی که هنوز موفق به ثبت‌نام کارت ملی هوشمند خود نشدند هرچه سریع‌تر اقدام کنند، ابراز کرد: اعتبار کارت ملی قدیمی تا پایان سال جاری است با توجه به اینکه انتخابات را در پیش رو داریم شهروندانی که هنوز کارت ملی هوشمند خود را دریافت نکردند هرچه زودتر اقدامات لازم را انجام دهند تا در پایان سال با مشکلی مواجه نشوند. 

دولو با اشاره به اینکه سرعت صدور کارت ملی هوشمند تسریع پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: قرار است که صدور کارت ملی هوشمند در استان گلستان توسط ثبت‌احوال استان گلستان تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار