مدیر کل ورزش و جوانان گلستان از عقد زوج سیل‌زده گلستانی در اختتامیه جشنواره ملی ازدواج اقوام ایرانی خبر داد.

عقد زوج سیل‌زده گلستانی در اختتامیه جشنواره ملی ازدواج اقوام ایرانی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان ، بهمن طیبی صبح امروز در نشست خبری به مناسبت برگزاری اولین جشنواره ملی ازدواج در گلستان اظهار کرد: این جشنواره از ۱۳ تا ۱۵ مردادماه به میزبانی گرگان و در مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: هدف از برگزاری جشنواره تزریق روحیه نشاد در جامعه، ترویج سنت ازدواج آسان، بازخوانی و ترویج آیین‌های سنتی ازدواج، ایجاد ایام شاد و مفرح برای گذراندن اوقات فراغت مردم، معرفی موسیقی اقوام به ویژه موسیقی‌های سنتی در مراسم‌های ازدواج است.
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خاطرنشان کرد: افتتاح این جشنواره با برگزاری موسیقی اقوام، رژه اقوام، مراسم‌های طنز و دیگر برنامه‌ها با حضور «میثم ابراهیمی» خواننده مطرح کشورمان همراه خواهد بود.
طیبی گفت: در مراسم اختتامیه وزیر ورزش و جوانان نیز حاضر خواهد بود و در این مراسم عقد زوج سیل‌زده گلستانی برگزار خواهد شد.
وی تاکید کرد: ۴۰ غرفه مشاوره در حاشیه این جشنواره در خدمت مخاطبان خواهد بود و غرفه نمایشگاهی خدمات ازدواج، سوغات استان‌ها، صنایع دستی و غذاهای سنتی نیز در این جشنواره برپا خواهد شد.
گفتنی است، استان‌های گلستان، خراسان‌شمالی، خراسان‌رضوی، مازندران، کردستان، آذربایجان‌شرقی، لرستان، کردستان و بوشهر در این جشنواره شرکت خواهند کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار