مداح هیأت فاطمه الزهرا(س) بابل گفت: در آق‌قلا باکمک خیران برای نوعروسی بی‌بضاعتی یک سری لوازم جهیزیه تهیه کردیم اما وی با اینکه خودش نیاز داشت آن را به نیازمندان بخشید.


نوعروس آق‌قلایی جهیزیه خود را به سیل‌زدگان اهدا کرد

به گزارش گلستان 24 ؛ ،محمدرضا بذری، مداح هیأت فاطمه الزهرا(س) بابل در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت  با اشاره به فعالیت‌ها و خدمات این هیأت در راستای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان اظهارداشت: زمانی که سیل جاری شد، ایام اعتکاف بود و شخصاً در شیراز حضور داشتم اما اعضای هیأت از همان ابتدا در مناطق آسیب‌دیده برای خدمت‌رسانی حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی هیأت در شهرستان سیمرغ از توابع آق‌قلا متمرکز شد، افزود: این شهرستان به دلیل بالا آمدن آب رودخانه کلار به زیرآب رفته بود و زندگی مردم مختل شده بود و بنده نیز بلافاصله پس از بازگشت از اعتکاف وارد این شهرستان شدم.

این مداح اهل‌بیت(ع) با بیان اینکه در شهرستان جهیزیه یک دختر زیرآب رفته بود، گفت: این خانواده بی‌بضاعت بودند و دختر در آستانه ازدواج قرار داشت و جهیزیه‌ای که تأمین کرده بودند به‌دلیل سیل به زیرآب رفته و آسیب دیده بود از این رو هیأت با کمک خیران جهیزیه‌ای درحد توان برای آن‌ها جمع‌آوری کرد که این اقدام برای ۳ دختر دیگر نیز صورت گرفت.

وی اضافه کرد: یکی از برکات وقوع این سیل ایجاد همدلی در میان مردم بود تا همه دست در دست هم دهند و برای رفع مشکلات هم‌وطن خود تلاش کنند. زمانی که جهیزیه این نوعروس را تحویل دادیم، درحالی‌ که خودش به آن نیاز داشت اعلام کرد: که این جهیزیه را به خانواده‌های نیازمند بدهید من جهیزیه‌ام را تعمیر و از همان استفاده می‌کنم.

 انتهای پیام /

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار