استاندار گلستان خبرداد:

استاندار گلستان عنوان کرد: تا کنون حدود 40 میلیارد تومان کمک بلاعوض و حدود 278 میلیارد تومان تسهیلات به مردم مناطق سیل زده استان پرداخت شده است.

پرداخت بیش از 300 میلیارد تومان کمک بلاعوض و تسهیلات به خسارت دیدگان از سیل

به گزارش گلستان ۲۴؛ هادی حق شناس با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای تسریع در روند بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل استان و اظهار رضایت از روند پرداخت تسهیلات و عقد قراردادها در بانک ها طی روزهای اخیر، اظهار کرد: خوشبختانه بنیاد مسکن استان حدود دوهزار واحد تعمیراتی دیگر را به مجموع واحدهای خسارت دیده اضافه کرد که با احتساب این تعداد، واحدهای تعمیراتی و احداثی استان از 17700 واحد به 21 هزار واحد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه تاکنون 14 هزار و 228 واحد جهت دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شده اند افزود: تعمیرات حدود 6 هزار واحد مسکونی به اتمام رسیده و پی کنی 3152 واحد نیز انجام شده که تلاش می کنیم با توجه به مساعد بودن شرایط جوی، تا پایان تابستان تعمیرات و پی کنی واحدها را به اتمام برسانیم.

استاندار گلستان با اشاره به بازسازی واحدهای آموزشی در مناطق سیل زده تصریح کرد: 324 واحد آموزشی در این مناطق نیاز به تعمیرات داشت که 170 واحد به اتمام رسیده و مابقی هم تا مهرماه انجام خواهد شد.

حق شناس ادامه داد: 22 واحد آموزشی در این مناطق تخریبی اعلام شد که صددرصد نیاز به بازسازی و احداث داشتند که عملیات احداث 11 واحد سه کلاسه آغاز شده و تا مهرماه به اتمام می رسد و 11 واحد آموزشی 6 کلاسه نیز در دستور کار است که به مدت زمان بیشتری برای احداث نیازمند است.

/برنا

ارسال نظر

آخرین اخبار