فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: مخاطب اصلی گام دوم انقلاب جوانان هستند.

مخاطب اصلی گام دوم انقلاب جوانان هستند

به گزارش گلستان ۲۴؛ سردار حسین معروفی عصر جمعه در همایش نقش جوانان در آینده انقلاب اسلامی در گالیکش اظهارکرد: برای حفظ جبهه انقلابی باید تحمل داشته باشیم و راه موفقیت ما برای تحقق گام دوم تقویت جبهه اسلامی است.

وی با بیان اینکه گام دوم انقلاب شعار سال نیست بلکه یک پروسه زمانی ۴۰ ساله است، افزود: کسانی که انقلاب را به دست ما رساندند اکنون در بین ما حضور ندارند و جوانان مانند آن‌ها باید این رسالت را ادامه دهند زیرا اکنون بار گام دوم بر دوش جوانان است.

سردار معروفی محافظه کاری را به قبول کردن وضع موجود تشبیه کرد و گفت: محافظه کار کسی است که وضع موجود را بپذیرد و راضی به وضع موجود باشد، یعنی آن کسی که تحرک ندارد و ابداع کننده نیست.

وی بیان کرد: چون در صنایع دفاعی انقلابی فکر کردیم و جهادی عمل کردیم اکنون مجهز به موشک های نقطه زن هستیم.

فرمانده سپاه نینوای گلستان اظهارکرد: امروز به فضل الهی با وجود رهبری امام خامنه ای، با همان مدیریت، تیزبینی و درایت و همچنین هوشمندی مردم، نظام و نیروهای مسلح هیچ وقت در مقابل استکبار زانو نمی زنیم.

وی مطالبه گری را ویژگی جوان دانست و خاطر نشان کرد: جوانان عقبه ندارد و همان طور که اکثر شهدای ما جوان بوده اند جوانان از مرگ نمی ترسند. بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب، ما به جوان مومن انقلابی مسلط یعنی عالم و آگاه همراه با احساس شور و شعور نیاز داریم.

فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان این که مخاطب اصلی گام دوم انقلاب جوانان هستند، خطاب به جوانان گفت: ما برای تحقق گام دوم باید در سطوح بالای کشوری و استانی فکر کرده ولی شهرستانی عمل کنیم، باید نگاه و راهبرد خود را در سطوح بالا مشخص و براساس آن اقدام عملی را در شهرستان ها انجام دهیم.

/تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار