ارشد نظامی آجا در استان‌های گلستان و مازندران:

ارشد نظامی آجا در استان‌های گلستان و مازندران گفت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران در رأس آنها آمریکا و صهیونیست جنایتکار اقتدار ما را در وحدت نیروهای مسلح می‌بینند.

دشمنان اقتدار انقلاب اسلامی را در وحدت نیروهای مسلح می‌بینند

به گزارش گلستان24؛مهدی معمارباشی صبح امروز در مراسم رژه اقتدارآفرین نیروهای مسلح شهرستان گرگان اظهار کرد: امروز ارتش مطیع محض ولایت و فرماندهی معظم کل قوا است، اظهار کرد: ارتش مزین به ولایتمداری و ولایت‌محوری است برهمین اساس رهبرمان از آن به عنوان ارتش انقلابی یاد کردند.
وی با اشاره به اینکه بیش از چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، تصریح کرد: درست زمانی که دشمنان و معاندین به این نظام، مردم و رهبری تمام تلاش خود را بر این گذاشته بودند تا با شعار انحلال ارتش این بازوی توانمند نظام و انقلاب را از بین ببرند امام راحل با هوشیاری و دشمن‌شناسی با اعلام روز ۲۹ فروردین به نام ارتش فرزندان برومند این مرز و بوم را که در کسوت مقدس سربازی حضور داشتند با انقلاب و مردم پیوندی ناگسستنی زد.
وی نامگذاری 29 فرردین به عنوار روز ارتش را برگی زرین در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: هر برگ از دفتر تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران برای این ملت مایه مباهات و ارزش‌آفرینی بوده و خواهد بود.
ارشد نظامی آجا در استان‌های گلستان و مازندران بیان کرد: پیش قراولان ارتش در همه زمینه‌ها در طول این سال‌های با عزت در مبارزه با ضدانقلاب داخلی ایستادگی مثال‌زدنی آنان همراه با سایر نیروهای مسلح کشورمان در مقابل تجاوز بعثی‌ها و سرانجام به خاک مالیدن پوزه متجاوز که تقدیم 48 هزار و 500 شهید سرافراز که بیش از ۴۶ هزار شهید مربوط به نیروی زمینی سرافراز بوده است را در تاریخ ثبت کرده است.
معمارباشی گفت: اقتدار در آب‌های سرزمینی و آزاد در پهنه اقیانوس‌ها، امنیت در آسمان و فضای هوایی کشور، نگه داشتن مرزها و عملیات مردمیاری در حوادث غیر مترقبه و اجرای صحیح و به موقع؛ نصب العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری در همه عرصه ها به خصوص اقتصاد مقاومتی، ایجاد وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح همه از برکات احیای ارتش سرافراز و نتیجه اراده هوشمندانه امام راحل و در ادامه مسیر پر افتخار انقلاب و مقام معظم رهبری بوده تا پاسخی در خور شان این تصمیم بزرگ انجام گیرد.
وی با بیان اینکه امروز ارتش مطیع محض ولایت و فرماندهی معظم کل قوا است، اظهار کرد: ارتش مزین به ولایتمداری و ولایت‌محوری است بر همین اساس رهبرمان از آن به عنوان ارتش انقلابی یاد کردند.
ارشد نظامی آجا در استان‌های گلستان و مازندران افزود: دشمنان انقلاب اسلامی ایران در رأس آنها آمریکا و صهیونیست جنایتکار اقتدار ما را در وحدت نیروهای مسلح می‌بینند.
معمارباشی گفت: ارتش قهرمان، سپاه جان برکف، بسیج سرافراز، نیروی انتظامی سرافراز و مرزبانان غیور و افتخار برای همه جان برکفان عرصه امنیت پایگاه پایدار در کشورمان است که ید واحده و بازوی توانمند دفاعی برای نظام، مقام معظم رهبری و ملت سربلند ایران باشیم.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار