فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس از آغاز ساخت 80 پروژه ساختمانی در مناطق سیل‌زده این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون ساخت 20 منزل مسکونی به پایان رسیده است.

حضور گروه‌های جهادی و اردوهای محرومیت‌زدایی در مناطق سیل‌زده گنبد

به گزارش گلستان ۲۴؛ رمضانعلی قاسمپور امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان پیرامون عملکرد ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان و طرح جهاد همبستگی ملی با اشاره به اینکه ما از ابتدای وقوع سیل و از همان لحظات آغازین در کنار مردم بودیم، اظهار کرد: شعار ما از همان ابتدا این بود که تا آخرین روز و رفع تمامی دغدغه‌های مردم سیل‌زده کنار آنها خواهیم ماند و تا به امروز به این قول خود متعهد بوده‌ایم و تا آخرین روز بدون منت برای خدمتگزاری مردم آماده‌ایم.

وی با بیان اینکه بسیج مردمی و سپاه در کمتر از 20 روز تا 25 روز تمامی منازل سیل‌زده در گنبدکاووس را پاکسازی کرد، افزود: در این حوزه بالغ بر یک هزار و 500 نفر روز از نیروهای بسیجی ما در قالب گردان‌های بیت‌المقدس، گروهان‌های عملیاتی و حوزه‌های مقاومت مشغول به خدمت به مردم عزیز بودند.

* حضور گروه‌های جهادی و اردوهای محرومیت‌زدایی در مناطق سیل‌زده گنبدکاووس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه پس از پایان کار پاکسازی منازل بسیجیان ما به شست و شو و پاکسازی خیابان‌ها و معابر اقدام کردند، خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را کردیم بدون منت و با نیتی الهی برای کمک به مردمان خوب شیعه و سنی شهرمان به وسط میدان آمده و تا آخرین روز میدان را خالی نکنیم.

قاسمپور با اشاره به اینکه در اجرای «طرح جهاد همبستگی ملی» با هدف ساخت منزل برای سیل‌زدگان نیز بسیج با قدرت تمام وارد عمل شده است، گفت: این اقدامات جدای از اقدامات بسیج و سپاه در راستای محرومیت‌زدایی و اقدامات همیشگی آن برای کمک به مردم و مناطق کمتر توسعه‌یافته است.

وی از حضور گروه‌های جهادی و اردوهای محرومیت‌زدایی در مناطق سیل‌زده شهرستان گنبدکاووس خبر داد و تصریح کرد: در ابتدا در این مناطق اولویت‌سنجی و نیازسنجی صورت گرفت و بر اساس نیازهای اصلی مردم طراحی و برنامه‌ریزی برای کمک به آنها صورت گرفت.

* تلاش نیروهای بسیجی گنبدی برای اتمام ساخت همه 80 منزل مسکونی وعده داده شده تا قبل از شروع فصل سرما

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه این ناحیه 80 پروژه عمرانی ساخت منازل مسکونی در مناطق سیل‌زده را در دست اقدام دارد، ادامه داد: عملیات ساختمانی 20 واحد مسکونی در این مناطق به همت نیروهای مخلص بسیجی به پایان رسیده است.

قاسمپور بر تلاش نیروهای بسیجی گنبدی برای اتمام ساخت همه 80 منزل مسکونی وعده داده شده تا قبل از شروع فصل سرما خبر داد و تاکید کرد: در بخش مرمت هیچ مشکلی نداریم و به سرعت ده‌ها منزل را مرمت کرده به صاحیان آن تحویل داده‌ایم اما در بخش ساخت به دلیل لزوم آورده اولیه از سوی خود صاحب خانه منتظر دریافت تسهیلات این عزیزان و مشارکت در ساخت منازل آنها هستیم که برخی از این پروژه‌ها نیز شروع شده و در حال اجراست.

وی از هزینه 20 میلیون تومانی تا به امروز برای مرمت برخی منازل مسکونی در مناطق سیل‌زده توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس خبر داد و گفت: با کمک خیرین و مردم عزیز 35 پروژه بهسازی نیز در این مناطق با اعتبار 60 میلیون تومانی در دست اقدام ما قرار گرفته است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار