مدیرکل بنیادمسکن گلستان با اشاره به پایان تعمیرات بیش از ۶ هزار و ۳۰۰ واحدمسکونی در مناطق سیل‌زده استان گفت: تعمیرات این واحد‌ها تا هفته آینده به اتمام می‌رسد و همزمان نیز جشن اتمام تعمیرات منازل مسکونی سیل‌زدگان برگزار می‌شود.

پایان تعمیرات بیش از ۶ هزار و ۳۰۰ واحدمسکونی در مناطق سیل‌زده استان

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمدتقی زمانی‌نژاد شامگاه یکشنبه در جلسه هماهنگی ستاد‌های بازسازی مناطق خسارت‌دیده از سیل و رانش زمین در استان با بیان اینکه روند ساخت و ساز‌ها و تعمیر منازل مسکونی در این مناطق شتاب بیشتری گرفته است اظهار داشت: باید تلاش کنیم طبق قولی که به مردم دادیم کار تعمیر و احداث واحد‌های مسکونی را در زمان تعیین شده به اتمام برسانیم.

او افزود: ۱۳ هزار و ۸۰۳ واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده و رانشی استان تعمیر و هفت هزار و ۲۹۹ واحد نیز احداث می‌شود.

مدیرکل بنیادمسکن استان بیان کرد: تاکنون ۱۹ هزار و ۵۷۸ پرونده برای دریافت تسهیلات معرفی شده است و بانک‌ها با ۱۲ هزار و ۶۹ واحد قرارداد بسته‌اند.

او گفت: تعمیر حدود ۹ هزار واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده استان آغاز شده و بیش از ۶ هزار واحد نیز به مردم تحویل داده شده است.

زمانی‌نژاد خاطرنشان کرد: کار تعمیرات واحد‌های مسکونی خسارت‌دیده در مناطق سیل‌زده استان تا هفته آینده به پایان می‌رسد و همزمان نیز جشنی بزرگ برگزار می‌شود.

او ادامه داد: تعمیر سه هزار واحد مسکونی دیگر نیز به استان داده شده که تلاش می‌کنیم این واحد‌ها تا پایان شهریورماه تعمیر و تحویل مردم شود.

مدیرکل بنیادمسکن استان همچنین با اشاره به افزایش سهمیه احداثی در مناطق سیل‌زده گفت: یک هزار سهمیه جدید برای احداث واحد‌های مسکونی به استان داده شده که توزیع شهرستانی آن به‌زودی انجام می‌شود.

/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار