معاون استاندار گلستان:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از افزایش مهاجرت به گلستان خبرداد و گفت: زیرساخت های استان ظرفیت پذیرش مهاجران جدید را ندارد.

زیرساخت های گلستان ظرفیت پذیرش مهاجران بیشتر را ندارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ عبدالرضا چراغعلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: تغییرات اقلیمی در کشور و بروز مشکلات اقتصادی سبب افزایش مهاجرت از استان های جنوبی و شرقی کشور به گلستان شده است.

وی افزود: زیرساخت های گلستان دیگر پذیرش مهاجرت بیشتر را نداشته و تداوم مهاجرت ها چالش های اقتصادی گلستان را بیشتر خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ادامه داد: برنامه ریزی های توسعه تحت تاثیر سیل مهاجرت قرار گرفته و این مساله حتی بر نحوه توزیع اعتبارات استان هم تاثیر زیادی گذاشته است.

وی خواستار توجه ویژه مسئولان کشوری و استان و درنظر گرفتن راهکار ویژه برای کنترل سیل مهاجرت به گلستان شد و گفت: به زودی نشست های کارشناسی مشترکی را با مسئولان سیاسی و امنیتی استان های مبداء مهاجرت، بخصوص خراسان جنوبی، سمنان و سیستان و بلوچستان خواهیم داشت و تلاش می کنیم با برگزاری این نشست ها راهکارهای مناسبی برای کنترل این مشکل درنظر بگیریم.

چراغعلی با تاکید بر این که با همه توان میزبان مهاجرانی که تاکنون به گلستان سفر کرده اند هستیم، خاطر نشان کرد: تدوام مهاجرت ارائه خدمات مناسب به ساکنان استان را با چالش رو به رو خواهد کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار