فرمانده سپاه نینوای گلستان:

فرمانده سپاه نینوای گلستان با اشاره به اقدام مضحک آمریکایی‌ها در تحریم وزیر امور خارجه کشورمان گفت: آمریکایی‌ها می‌گویند با دولت و نظام ایران مشکل دارند اما این یک دروغ بزرگ است. دعوای آنها ملت ایران بوده که پای آرمان‌ها و ارزش‌های خود ایستاده است.

دعوای دشمنان با ملت ایران به علت ایستادگی مردم پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب است

به گزارش گلستان ۲۴؛ سردار حسین معروفی شامگاه جمعه در یادواره شهدای روستای هاشم‌آباد اظهار داشت: بزرگترین مولفه قدرت نرم ما شهیدان هستند و این ما هستیم که به شهدا بدهکاریم.

وی افزود: امروز صحنه امتحان نخبگان است اما توده‌های مردم از نخبگان جلوتر هستند. این مردم با توسل به فرهنگ حسینی برای بقای انقلاب مقاومت می‌کنند.

فرمانده سپاه نینوای استان بی‌حجابی و بی‌عفتی برخی افراد را در جامعه بی‌حرمتی به خون شهدا دانست و گفت: شهیدان  از حلال گذشتند تا جامعه از حرام چشم‌پوشی کند. آیا امروز این‌ تن‌نمایی که در حال رخ دادن است مقابله با خون شهیدان نیست؟

وی خاطرنشان کرد: این همه شهید ندادیم که امروز بی‌غیرتی و دین‌زدایی را ببینیم. هر چند عده‌ای به‌خاطر مشکل معیشتی در مقابل این مسائل کوتاه می‌آیند.

معروفی ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان ما ایستادند و جنگیدند تا ناموس خود را حفظ کنیم و این افتخار بزرگی برای ملت ما است.

وی به اقدامات خبیثانه دشمنان علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها می‌گویند ما با دولت و نظام ایران مشکل داریم که این دروغی بیش نیست، مگر دارو و کالاهای اساسی برای دولت است؟ دعوای آنها با ملت بوده که پای آرمان‌ها و ارزش‌های خود ایستاده است.

فرمانده سپاه نینوای استان با اشاره به اقدام مضحک آمریکایی‌ها در تحریم وزیر امور خارجه کشورمان بیان کرد: همه دیدیم که وزیر امور خارجه کشورمان را هم تحریم کردند، تحریم کردن یک دیپلمات دارای مفهوم بسیار است. امروز همه باید به این نتیجه برسند که حرف امام و رهبر عزیزما از سیاسی‌کاری نیست بلکه عین حقیقت و هدایت الهی است.

وی با بیان اینکه نگاه به خارج از کشور برای حل مشکلات، یعنی « نفوذ» که آن را در مسائل اقتصادی می‌بینیم، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری دشمن را غیر‌قابل اعتماد می‌دانند و مفهومش این است که نگاه ما نباید همانند اول انقلاب و در زمان بنی‌صدر با تفکر غربیِ لیبرالیِ پوسیده به خارج از کشور باشد.

معروفی به بیانیه گام دوم انقلاب و نقش جوانان در تحقق اهداف و آرمان‌های آن اظهار داشت: مخاطب امام امروز جامعه ما در گام دوم انقلاب، مانند امام خمینی(ره) جوانان هستند. دنیا هشت سال در مقابل امام ایستاد اما او با همان جوان‌ها جنگ را تمام کرد.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار