رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان، در پاسخ به سوال گلستان 24:

دولت هم برخواسته از اراده مردم است و باید همه توان و همت خود را برای خدمت به مردم به کار بگیرد. آن دولتی موفق است که خدمت بی منت به مردم، سرلوحه کار وی باشد و اساس فکری اش را رقم بزند.

حجت الاسلام ولی نژاد: دولتی موفق است که خدمت بی منت به مردم، سرلوحه کار وی باشد

حجت الاسلام ولی نژاد، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، ضمن تبریک روز مادر و هفته زن، می گوید: کشور ما امت محور و مردم محور است که مهندسی آن را امام (ره) انجام داد. یعنی حکومت بر اساس خواسته ، انتخاب، حمایت و پشتیبانی مردم بقا دارد و نقش مردم یک نقش مستمر است. نمی شود مردم یک لحظه انتخاب کنند و بعد رها کنند. بلکه حمایت آن ها از انتخاب خود مستمر است. از آن جایی که حکومت و نظام ما مردم محور است، دولت فقط با همراهی مردم می تواند گام های بلند بردارد. در غیر این صورت نمی تواند موفقیت های بزرگ را بدست بیاورد.

وی معتقد است که دولت هم برخواسته از اراده مردم است و باید همه توان و همت خود را برای خدمت به مردم به کار بگیرد. آن دولتی موفق است که خدمت بی منت به مردم، سرلوحه کار وی باشد و اساس فکری اش را رقم بزند.

ولی نژاد

ولی نژاد با بیان این که در سال جاری، کشور ما در مصاف با کشور های بزرگ، در حال برگزاری مذاکره انرژی هسته ای بود، می گوید:  یعنی ایران در برابر چند کشور بزرگ جهانی قرار داشت و این یک جنگ فکری و گفت و گو بود. دولت نیازمند حمایت مردم است. سربازان این جبهه باید  لحظه به لحظه از پشتیبانی مردم برخوردار باشند. نمی شود جبهه جنگ، مردم را همراه خود نداشته باشد. تیم مذاکره کننده که به تعبیر رهبر انقلاب، سربازان انقلاب و رزمندگان نظام هستند ، نیازمند حمایت همه جانبه مردم است.  ملت ، دولت خود را حمایت می کند و دولت هم ملتش را رها نخواهد کرد. این موضوع ضرورت انقلاب اسلامی ماست.

ولی نژاد

وی معتقد است که همدلی و همزبانی به این معناست که آن چه را که شعار می دهیم، در میدان عمل نیز، به آن اعتقاد داریم و فقط شعار نیست. همه یک شعار را می دهیم و دل ها به هم پیوند خورده است. و با این انسجام ملی، یقینا پیروزی های بزرگ بدست خواهد آمد. امروز کشور ایران کشور بزرگی شده است که بیش از 5 کشور بزرگ دنیا خود را ملزم می دانند که با این کشور مذاکره کنند. این نشانه بزرگی کشور ایران است. رهبر معظم انقلاب این پیام را دادند که ملت ایران، این بزرگی را مرهون انسجام، همدلی و همزبانی است. کشور را با این نگرش می توان حفظ کرد و پیروزی های بزرگتری را به دست آورد.

ارسال نظر

آخرین اخبار