مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: امسال یک هزار و ۷۷ پایگاه این نهاد برای جمع‌آوری و توزیع نذورات مردمی در روز عید سعید قربان فعال هستند.

فعالیت بیش از یک هزار پایگاه جمع آوری نذروات در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ اسکندر اسکندری، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: امسال تمامی دفاتر کمیته امداد،۸۸ مرکز نیکوکاری و ۹۷۰ پایگاه مستقر در شهرها، روستا‌ها و عید گاه‌های نماز سطح استان، آماده دریافت و توزیع نذورات قربانی میان نیازمندان هستند.

او افزود: این نهاد با اولویت‌بندی و نیازسنجی نیازمندان اقدام به توزیع نذورات در همان روز عید قربان می‌کند و مبالغ ریالی نیز به‌ حساب سرپرستان خانوار‌های نیازمند واریز می‌شود.

او گفت: سالمندان، زنان سرپرست خانوار، ایتام، کودکان بد سرپرست و خانوار‌های دارای بیمار صعب‌العلاج در اولویت دریافت هستند.

اسکندری با پیش‌بینی جمع‌آوری نذورات قربانی به ارزش ۲۰ میلیارد تومان برای امسال گفت: خیران و مردم نوع‌دوست می‌توانند با استفاده از نرم‌افزار سنا، سکه و ایوا و شماره حساب ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶ نزد بانک ملی و سامانه پرداخت الکترونیک کمیته امداد به نشانی epay.emdad.org در عید سعید قربان به نیازمندان و محرومان کمک کنند.

سال گذشته بالغ بر ۱۱،۵ میلیارد تومان نذورات عید قربان مردم نیکوکار استان با کمک این نهاد بین نیازمندان توزیع شد.

/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار