معاون فرهنگی کمیته امداد گلستان:

معاون فرهنگی کمیته امداد استان گلستان گفت: در سال ۹۷، بیش از پنج هزار مددجوی کمیته امداد گلستان به سفرهای زیارتی اعزام می شوند.

۵۰۰۰ مددجوی کمیته امداد گلستان به سفرهای زیارتی اعزام می شوند

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ حجت‌الاسلام‌ کریم ملکان، اظهار کرد: سال ۹۷، پنج هزار و ۳۸۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد با اعتبار یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به سفرهای زیارتی مشهد مقدس، قم و عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

ملکان افزود: کمیته امداد با هدف تقویت و ارتقا باورهای دینی و روحیه خودباوری و ترویج سبک زندگی اسلامی، با کمک و همت خیران، مددجویان این نهاد را به سفرهای زیارتی مشهد مقدس، قم و عتبات عالیات اعزام می‌کند.

وی با اشاره به تشرف بیش از چهار هزار مددجوی گلستانی به مشهد مقدس در سال ۹۶ گفت: پنج هزار و ۷۰۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان اعم از زنان سرپرست خانوار، دختران بازمانده از تحصیل و ازدواج، سالمندان، دانش‌آموزان و دانشجویان با اعتبار ۲۲۵ میلیون تومان سال گذشته به اردوهای زیارتی اعزام شدند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان گلستان با توجه به اعزام دو هزار و ۶۰۰ سفر شوق زیارت مددجویان به مشهد مقدس در سال جاری یادآور شد: طرح «شوق زیارت» با مشارکت خیران و نیکوکاران در اعزام خانواده‌های نیازمند به اماکن زیارتی که تاکنون مشرف نشده‌اند، اجرا می‌شود.

ملکان عنوان کرد: امسال طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته چهار هزار و ۳۲۰ نفر برای زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)، دو هزار و ۶۰۰ نفر برای زیارت حضرت معصومه (س) و ۶۶۰ نفر به عتبات عالیات برای مددجویان گلستانی در نظر گرفته‌شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار