معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برپایی کارگاه آموزشی شهر خلاق با حضور مدیران و جمعی از کارشناسان فرهنگی و هنری ادارات شهرستان در سالن اجتماعات آن اداره کل در صبح سه شنبه ٢٢ مرداد ماه خبر داد.

تشکیل کارگاه آموزشی شهر خلاق در گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، رمضان یازرلو ضمن قدردانی از روسای ادارات که از نخستین روزهای اعلام فراخوان راه اندازی شبکه های خلاق فرهنگ و هنر دست به برپایی جلسات با فرمانداران، شهرداری ها، نخبگان دانشگاهی و فرهنگی و هنری شهرستان های خود زدند، افزود:  به خواست استان ها مهلت ارسال طرح ها تا ٢٥ مرداد ماه تمدید شده است.

وی با اشاره به اینکه شهر خلاق قرار است یک رویداد و جریان مردمی در دل شهرها باشد، ادامه داد: در هنگام تنظیم طرح حتما به پیشینه ی شهر در آن شاخه ی فرهنگی و هنری منطبق با دستورالعمل اجرایی  توجه ویژه شود.

یازرلو افزود: همچنین به زیر ساخت های کالبدی و منابع انسانی منطبق با آن حوزه ی موضوعی در شهرستان با بهره مندی از ظرفیت های فکری و منابع دانشگاهی و پژوهشی توجه نشان داده شود.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در ادامه به طور مبسوط روند از ارسال طرح به مرکز تا داوری نهایی را  تشریح کرد و به پرسش های حاضرین پاسخ داد.

یادآوری می شود در این نشست هر یک از مدعوین، ضمن تشریح حوزه ی موضوعی انتخابی خود در شهرستان محل خدمت، پیشنهاد ها و دغدغه های خود را مطرح کردند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار