یازرلو گفت: اکران فیلم های سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان گرگان از عصر امروز (پنجشنبه ۳۱ مرداد) آغاز می شود.

آغاز اکران فیلم های سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان گرگان

 گزارش گلستان ۲۴؛ «رمضان یازرلو» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: اکران فیلم های سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان گرگان از عصر امروز (پنجشنبه 31 مرداد) در سینما عصر جدید گرگان آغاز و تا روز (دوشنبه 4 شهریور) ادامه دارد.

 

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه 10 فیلم در این جشنواره اکران می شود، افزود: در سانس اول نخستین روز آغاز این جشنواره در ساعت 17 امروز، فیلم «داستان های باغ جادویی آنتون کرینگز» به کارگردانی آنتون کرینگر، آرنود بورون و در سانس دوم ساعت 19 فیلم «بنیامین» (پویانمایی) به کارگردانی محسن عنایتی نوش آبادی اکران می شود.

 

وی تصریح کرد: در روز دوم جشنواره فیلم «جزیره گنج» به کارگردانی حمیدرضا لوافی و «قطار آن شب» به کارگردانی حمیدرضا قطبی اکران خواهد شد.

 

یازرلو خاطرنشان کرد: اکران فیلم «جوانمردان» به کارگردانی علی احمدی و «بیست و سه نفر» به کارگردانی مهدی جعفری از برنامه های روز سوم جشنواره و «اینجا خانه من است» به کارگردانی خیراله تقیانی پور و «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیر داسارگر از برنامه های روز چهارم این جشنواره است.

 

وی ادامه داد: در پنجمین روز این جشنواره نیز فیلم های «غرغرو وارد می شود» به کارگردانی آندرس کونوریه و «تورنادو» به کارگردانی سید جواد هاشمی اکران می شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار