نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملکرد آقای رئیسی در مقابله با فساد عالی است، گفت: بروز فساد در کشور به خاطر ضعف در دستگاه‌های نظارتی نیز هست و مدیران این نهادها باید از بالا به پایین تغییر کنند.

نماینده مجلس: عملکرد آیت‌الله رئیسی در مقابله با فساد عالی است

 گزارش گلستان ۲۴؛ نبی هزارجریبی نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تقدیر از اقدامات آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه در رابطه با فساد گفت: اقدامات آقای رئیسی در قوه قضائیه بسیار عالی است و نمره وی در بحث مبارزه با فساد 20 است. 

وی افزود: من در انتخابات ریاست جمهوری به آقای روحانی رأی دادم، اما عملکرد آقای رئیسی در مبارزه با فساد را می‌پسندم. برای آبادانی کشور باید با مافیا برخورد شود. 

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما این همه شهید دادیم به خاطر امنیت و عدالت و متأسفانه در جامعه ما عدالت نیست. مردم از آقای رئیسی می‌خواهند که با شخصیت‌های مطرح سیاسی که مرتکب تخلف شده‌اند برخورد لازم را داشته باشد. 

هزارجریبی خاطرنشان کرد: اهرم‌های نظارتی ما همچون دیوان محاسبات، حراست سازمان‌ها که زیرنظر وزارت اطلاعات است و سازمان بازرسی اگر عملکرد خوبی داشتند این فسادها چیست که اتفاق می‌افتد؟ پس معلوم است که این نهادهای نظارتی کار خود را درست انجام ندادند. 

وی افزود: در اینجا باید مدیران همین نهادهای نظارتی هم از بالا تا پایین عضو شوند و ما صددرصد نیازمند اصلاح در نهادهای نظارتی نیز هستیم. 

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: ما بعضا فساد را در نهادهای نظارتی نیز مشاهده می‌کنیم که بعضا لابی می‌کنند و با هم هستند، اما همین بعضا هم در حکومت اسلامی نباید باشد. نهادهای نظارتی باید حافظ بیت‌المال باشند که متأسفانه افرادی به اشتباه وارد این نهادها شده‌اند و بار خود را می‌بندند. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار