نمایندگان عضو فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی به همراه برخی نمایندگان عضو کمیسیون عمران ٬ کشاورزی ٬ آب و منابع طبیعی مجلس و همچنین کمیسیون اصل 90 مجلس ، نمایندگانی از دیوان محاسبات مجلس ٬ سازمان بازرسی کل کشور و سازمان حفاظت محیط زیست به علی آبادکتول سفر می کنند.

سفر نمایندگان عضو فراکسیون محیط زیست مجلس به استان گلستان

پس از پیگیری های مکرر رحمت اله نوروزی نماینده مردم شهرستان علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی در خصوص احداث 8 کیلومتر باقی مانده جاده علی آبادکتول به شاهرود و امضای 151 نماینده مجلس در نامه ای به ریاست محترم جمهور و حمایت آنها از احداث این جاده استراتژیک استان گلستان که می تواند نقش مهمی را در رشد همه جانبه استان و بخصوص شهرستان علی آبادکتول داشته باشد ، مقرر گردید که نمایندگان عضو فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی به همراه برخی نمایندگان عضو کمیسیون عمران ٬ کشاورزی ٬ آب و منابع طبیعی مجلس و همچنین کمیسیون اصل نود مجلس ، نمایندگانی از دیوان محاسبات مجلس ٬ سازمان بازرسی کل کشور و سازمان حفاظت محیط زیست چهارشنبه 17 دی ماه به علی آبادکتول سفر نمایند.

به گزارش گلستان 24، حمدرضا تابش از داور قرار دادنش از سوی سازمان حفاظت محیط زیست و همچنین نماینده مردم علی‌آباد کتول در خصوص ایجاد یا عدم ایجاد جاده در جنگل ابر خبر داد و گفت: چهارشنبه (17 دی‌ ماه) کارگروهی متشکل از برخی نمایندگان عضو کمیسیون عمران٬ کشاورزی٬ آب و منابع طبیعی مجلس و همچنین کمیسیون اصل نودم مجلس ، ما را در این سفر همراهی خواهند کرد.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی٬ با بیان اینکه بررسی مطالعاتی بسیاری در خصوص احداث جاده در جنگل ابر صورت گرفته است٬ افزود : از تمامی نمایندگان و مسئولان همراه در این سفر خواسته شده که نتایج بررسی‌های خود را در خصوص ایجاد یا عدم ایجاد جاده در جنگل ابر به صورت گزارش ارایه کنند.

وی افزود: در نشستی که در آن در خصوص ایجاد یا عدم ایجاد جاده ابر تصمیم گیری خواهد شد نقطه نظرات تمامی نمایندگان و اعضای شورای شهر علی آباد کتول استماع خواهد شد.

رئیس فراکسیون حفاظت محیط زیست مجلس شورای اسلامی ٬ در تشریح برنامه سفر یک روزه به استان گلستان٬ تصریح کرد : برنامه ما بازدید از جاده‌هایی پیرامونی و همچنین جاده موسوم به جنگل ابر است که پس از آن نشستی نیز در استانداری برای تصمیم‌ گیری نهایی برگزار خواهد شد. 

ارسال نظر

  • دوست دار طبیعت
    0

    نماینده مردم علیه مردم!
    فاجعه ای در وقوع خواهد بود.
    تخریب و نابودی طبیعت بی دفاع به نام و برای مردم .
    رانش های عظیم در این منطقه به وقوع خواهد پیوست.از الان می توان نشانه های آنرا در بالا دست روستای شیرین آباد مشاهده کرد.
    خدا به داد مردم و طبیعت برسد.

    • حامی سرخدار های طبیعت کتول
      0

      عجب از این است که نماینده علی اباد است یا حامی منافع شاهرود حتی به ضرر منطقه خودش
      با اینکه جلوی اداره ی منابع طبیعی شاهرود مردم مخالفت خود را با احداث جاده اعلام نمودند

  • mehraban
    0

    جنگل سرخدار در چند کیلومتری(حدود سه کیلومتر) این مسیر قرار دارد که در زمستان بخاطر گرمتربودن و عدم نشست برف پای این درختان حیوانات زیادی از اطراف برای زمستان به این منطقه می آیند که این جاده سر راه آنها قرار می گیرد.
    البته خود این درختان سرخدار هم بسیار حساس بوده و در برابر آلودگی هوای این منطقه بخاطر تردد خودروها در نزدیکی آنها بسیار آسیب پذیرند.

آخرین اخبار