نماینده صندوق جمعیت سازمان ملل متحد در جمهوری اسلامی ایران گفت: این صندوق در زمان حوادث و بلایای طبیعی با تمرکز برروی زنان و دختران، خدمات بهداشتی و مشاوره‌های روانی ارائه می‌دهند.

ارائه خدمات بهداشتی و مشاوره‌های روانی به زنان و دختران مناطق‌ سیل‌زده گمیشان

 گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، دکتر لیلا الصائجی جودان نماینده صندوق جمعیت سازمان ملل متحد در جمهوری اسلامی ایران با هادی حق‌شناس استاندار گلستان دیدار و پیرامون مشکلات مناطق سیل‌زده گفتگو و تبادل نظر کردند. 

استاندار گلستان عصر امروز یکشنبه 3 شهریور در پایان نشست با نماینده صندوق جمعیت سازمان ملل متحد اظهار کرد: صندوق جمعیت سازمان ملل متحد بنا به درخواست وزارت امور خارجه، در حوادث و بلایای طبیعی با تمرکز برروی زنان و دختران، خدمات بهداشتی و مشاوره‌های روانی ارائه می‌دهند. 

* بسته‌های حمایتی بهداشتی و مشاوره‌های روانی به زنان و دختران مناطق سیل‌زده گمیشان ارائه شد 
هادی حق‌شناس افزود: این نماینده، امروز به منظور بازدید از مناطق سیل‌زده استان به گلستان سفر کرده و تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی و بهزیستی، بسته‌های حمایتی بهداشتی و مشاوره‌های روانی به زنان و دختران این مناطق ارائه می‌دهد. 
نماینده صندوق جمعیت سازمان ملل متحد در جمهوری اسلامی ایران نیز دیدار گفت: بسیار خوشحال هستم که برای اولین بار در ایران، این طرح در شهرستان گمیشان اجرا می‌شود.
دکتر لیلا الصائجی جودان افزود: در این طرح، بهداشت باروری، حمایت‌های اجتماعی روانی، مهارت‌های زندگی برای بانوان و دختران آموزش داده می‌شود تا بتوانند به زندگی عادی خود بازگردند. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار