حجت الاسلام ولی نژاد از اعزام بیش از یک هزار و ۲۰۰ روحانی و مبلغ همزمان با ماه محرم به مناطق مختلف استان گلستان خبر داد.

اعزام بیش از ۱۲۰۰ روحانی و مبلغ به مناطق مختلف گلستان

گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام «نورالله ولی نژاد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: همزمان با ماه محرم و سوگواری سالارشهیدان اباعبدالله الحسین (علیه السلام) بیش از یک هزار و 200 روحانی و مبلغ به مساجد، حسینیه ها، هیئت های مذهبی و اماکن مذهبی سطح استان اعزام می شوند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: از این تعداد مبلغ، 200 نفر از حوزه های علمیه قم و مابقی از روحانیون بومی استان هستند.

 

وی، سخنرانی، اقامه نماز جماعت، تبیین گام دوم انقلاب، گفتمان، پاسخ به سوالات و جلسات معارفی را از برنامه های روحانیون در این ایام برشمرد.

 

حجت الاسلام ولی نژاد در خصوص کاهش خرافات در عزاداری ها، اظهارداشت: در جلسات با هیئت های مذهبی تاکید شد تا هیئت های مذهبی نسبت به حذف خرافات اقدام کنند و در این راستا همکاری خوبی در کاهش خرافات داشته اند.

 

وی ادامه داد: همه هیئت های مذهبی دوستدار اهل بیت (علیهم السلام) هستند و توصیه می شود تا همه هیئت ها همکاری های خود را ادامه دهند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: در راستای کاهش خرافات در عزاداری ها، دوره های توجیهی و آموزشی برگزار شده و کتاب و جزوه بین هیئت های مذهبی توزیع شده است تا به آراستگی و وضع مطلوب در مراسمات دست یابیم و از فرصت به وجود آمده حداکثر بهره برداری انجام شود.

 

وی تاکید کرد: در این مراسمات طرح مباحث اخلاقی و خانواده، سبک زندگی و کاهش ناهنجاری ها مورد انتظار است.

 

حجت الاسلام ولی نژاد همچنین از برگزاری همایش مبلغین محرم در روز (شنبه 9 شهریور) در امامزاده عبدالله (علیه السلام) گرگان خبر داد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار