مدیرکل بنیاد استان گلستان بیان داشت: کیفی سازی طرح اوقات فراغت جامعه ایثارگری از اولویت کاری بنیاد بوده و در همین راستا با بیش از 150 مرکز تفریحی و ورزشی و سیاحتی تفاهم‌نامه منعقدشده است.

150 مرکز تفریحی میزبان اوقات فراغت ایثارگران گلستان هستند

به گزارش گلستان ۲۴؛ اسرافیل وزیری در حاشیه جلسه کارگروه طرح اوقات فراغت به خبرنگار ایثار گلستان گفت: هرساله دغدغه پر کردن اوقات فراغت ایثارگران یکی از مسائل مهم این بنیاد بوده که امسال به یاری خدا و برگزاری جلسات مختلف با مدیران کل ستادی در مرکز استان، توانستیم با بیش از 150 مرکز ورزشی تفریحی اعم از خصوصی و دولتی تفاهم‌نامه منعقد نماییم.
وی ادامه داد: خوشبختانه استقبال خوبی نسبت به ثبت‌نام در این مراکز صورت پذیرفته و بیش از 2688 نفر از خانواده‌های محترم شاهد و ایثارگر در رشته‌های مختلف تنیس روی میز، آمادگی جسمانی، تیراندازی، دارت، فوتسال، شنا، والیبال و ... ثبت نامه کرده‌اند.
وزیری گفت: اعزام خانواده‌ها در قالب طرح محبین الرضا (ع) به مشهد مقدس و اعزام همسران شاهد و جانباز به مجتمع شاهد قم و همچنین اردوهای تفریحی یک‌روزه در مناطق کوهستانی و خوش آب‌وهوای استان از دیگر فعالیت‌های این بنیاد است.
وی در پایان اظهار داشت: جامعه ایثارگری که تمایل به حضور در این کلاس‌ها رادارند می‌توانند با مراجعه به واحدهای فرهنگی شهرستان‌های محل پرونده خود، از این مزایا برخوردار شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار