جشن عاطفه ها از امروز در استان گلستان هم زمان با سراسر کشور برگزار می شود.

جشن عاطفه ها در گلستان
گزارش گلستان ۲۴؛ به ماه مهر که نزدیک می‌شویم صدایی آشنا به گوش می‌رسد زنگ مدرسه، زنگی که نوید بخش علم و دانش اندوزی است با شنیدن آن شکوفه‌های لبخند برلبان کودکان می‌نشیند و احساس خوش وخاطرات شیرین ایام تحصیل را برای والدین به یاد می‌آورد حتی فضای شهر نیزحال وهوای متفاوتی به خود می‌گیرد. اما درکنار بازگشایی مدارس هر ساله جشنی بر پا می‌شود؛ جشن عاطفه‌ها جشن محبت و مهرورزی.

جشن عاطفه‌ها رویدادی است که همه ساله در نیمه دوم شهریورماه و در آستانه بازگشایی مدارس، با هدف کمک به ادامه تحصیل دانش‌آموزان نیازمند و گسترش فرهنگ انفاق، احسان و دستگیری از نیازمندان در سراسر کشور برای جمع‌آوری کمک‌ها و هدایای مردمی و سپس توزیع آن‌ها در بین دانش‌آموزان نیازمند در کل کشور اجرا می‌شود.

این جشن امسال در دو مقطع زمانی برگزار می‌شود.

اسکندر اسکندری، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، گفت: جشن عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور امروز هفتم شهریور ماه در سطح شهر و فردا همزمان با اقامت نماز جمعه در مصلی‌های نماز جمعه با شعار ((با رنگ مهر رویایی را بسازیم)) برگزار می‌شود و ما منتظر حضور مردم نیکوکار گلستانی هستیم.

وی افزود: مرحله دوم این جشن ۱۰ مهر در بیش از ۲۵۰۰ مدرسه سطح استان برگزار خواهد شد که در این مرحله ۲۰۰ هزار پاکت بین دانش آموزان مدارس استان برای کمک به دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد شد

پارسال در بخش جشن عاطفه‌ها در سراسر کشور شاهد رشد ۷۱ درصدی کمک‌های مردمی نسبت به سال ۹۶ بودیم.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با بیان اینکه مردم مهربان استان گلستان در سال گذشته بیش از دو میلیارد تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند افزود: مردم نوع‎دوست گلستانی می‎توانند کمک‎های خود به دانش آموزان نیازمندان گلستانی را از طریق کد #۰۱۷*۸۸۷۷* و یا به شماره حساب ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶ کمیته امداد نزد بانک ملی واریز کنند.

با امید به اینکه امسال هم دانش آموزان کم بضاعت گلستانی غرق در سیل محبت هم استانی‌های مهربان خود شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار