فرماندار ویژه گنبد کاووس گفت: ۴۰۲ پروژه در شهرستان گنبد کاووس با حضور استاندار افتتاح و به بهره‎برداری رسید.

۴۰۲ پروژه در شهرستان گنبد کاووس افتتاح و کلنگ‎زنی شد

به گزارش گلستان 24 ؛«عبدالقدیر کریمی» امروز(شنبه 13 بهمن) در آیین افتتاح و کلنگ‎زنی متمرکز 402 پروژه شهرستان گنبد کاووس که با حضور استاندار گلستان برگزار شد، اظهار کرد: این پروژه‎ها اعتباری بالغ بر یک هزار و 170 میلیارد تومان اعتبار در برداشته است.

 

فرماندار ویژه گنبدکاووس ادامه داد: علی‎رغم آنکه در ماه گذشته حضور رئیس جمهوری را در استان گلستان شاهد بودیم و پروژه‎های خوبی به برکت دولت تدبیر و امید در گنبدکاووس دنبال شد ولی شاهد آن هستیم که پروژه‎های شهرستان گنبدکاووس در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی 13 برابر رشد داشته است.

 

کریمی تاکید کرد: با افتتاح این پروژه‎ها به لحاظ اشتغالزایی 20 برابر سال گذشته اشتغال در سطح شهرستان گنبدکاووس به وجود می‎آید.

 

وی متذکر شد: قبل از افتتاح این پروژه‎ها با حضور استاندار گلستان در دانشگاه شمس گنبدکاووس به همراه مسئولان به مقام شامخ شهدا ادای احترام شد و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گرامی داشت.

 

فرماندار ویژه گنبدکاووس تاکید کرد: استاندار گلستان همچنین امروز با حضور در مدرسه ابتدای رحمانی که یک مدرسه خیر ساز است زنگ انقلاب اسلامی را به صدا در آورد.

 

آخوند نوری زاد، امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس نیز در این مراسم اظهار کرد: انقلاب اسلامی منشا برکات و خیرات زیادی برای مردم بوده و خدمت به مردم از فرامین الهی و دستور قرآن کریم است.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار