فرمانده سپاه ناحیه گرگان با اشاره به اینکه شهدا رفتند تا حجاب و غیرت دینی پابرجا بماند، گفت: یک عده اندک از مردم نادان و از خدابی‌خبر مشغول به ایجاد ناهنجاری اجتماعی در شهر کردند اما بدانید مردم ما مردم انقلابی هستند و برای به ثمر رسیدن این انقلاب خون‌های زیادی تقدیم شد.

شهدا رفتند تا حجاب و غیرت دینی پابرجا بماند

گزارش گلستان ۲۴؛ وحید فخرالدین امروز در مراسم رهروان حسینی که با حضور پرشور مردم ولایت‌مدار و انقلابی شهرستان گرگان در پارک‌شهر این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: تعدادی کمی از مردم بی‌خبر از خدا اقدام به ایجاد هنجار اجتماعی در سطح شهرستان گرگان کردند اما باید این افراد بدانند که مردم ولایی و انقلابی شهرستان گرگان تحمل بی‌حجابی و بدحجابی را ندارند.

وی تصریح کرد: شهدا برای به دست آوردن وجب به وجب از خاک مقدس ایران رشادت‌های بسیاری انجام دادند و خون‌های بسیاری برای پابرجا ماندن انقلاب بر زمین ریخته شد بیش از 10 دستگاه در جمهوری اسلامی ایران متولی امور حجاب هستند صبر مردم انقلابی، مومن و خانواده‌های شهدا حدی دارد مسوولان در این زمینه ورود جدی کنند.

* مسوولان؛ موضوع حجاب را جدی بگیرند/ شهدا رفتند تا حجاب و غیرت دینی‌مان پابرجا بماند

فرمانده سپاه ناحیه گرگان خطاب به مسوولانی که از موضوع حجاب به سادگی می‌گذرند، ابراز کرد: مسوولان؛ موضوع حجاب را جدی بگیرند دل خانواده‌های شهدا، مومنین و بسیجی‌ها به درد آمده است مردم نمی‌توانند ببینند کسی در شهر با حجاب نامناسب و با بدحجابی در خیابان‌ها راه برود شهدا رفتند تا حجاب و غیرت دینی‌مان پابرجا بماند.

فخرالدین افزود: چادرها زهرایی‌اند و عدو را با سیاهی چادرشان به خاک سیاه می‌کشانند چادرها زهرایی‌اند و حرمت خون شهدا را به عالمیان می‌نمایانند و چادرها زهرایی‌اند که منتظر یوسف گمگشته باشند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران شباهت‌های بسیاری با حادثه کربلا دارد، اظهار کرد: هر دو جریان باعث رسوایی دشمنان و ستمگران شد حادثه کربلا باعث شد تا چهره کریه یزیدیان برای همه جهانیان نمایان شود و همچنین انقلاب اسلامی ایران با دشمنان تا دندان مسلح که بر علیه کشور ایران بلند شدند را رسوا کرد.

* بزرگترین دشمن ما شیطان بزرگ یعنی آمریکا جنایت‌کار است/ انقلاب اسلامی ایران برگرفته از نهضت عاشوراست

فرمانده سپاه ناحیه گرگان «آمریکا» را شیطان بزرگ خطاب کرد و گفت: بزرگترین دشمن ما شیطان بزرگ یعنی آمریکا جنایت‌کار است آمریکا در طول 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی هرکاری کرد تا انقلاب اسلامی ایران را براندازد.

وی با گرامیداشت ایام محرم اظهار کرد: در آستانه ورود به ماه عزا و محرم هستیم ماهی که سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش افتخاری بس بزرگ را آفریدند در گذر زمان هر اتفاق و حادثه‌ای به مرور از ذهن انسان‌ها کمرنگ و فراموش خواهد شد اما حادثه کربلا و امام حسین (ع) با دل‌های شیعیان کاری کرد که همه ساله مراسم باشکوهی از عزای حسینی را در سراسر جهان برگزار می‌کنیم.

فخرالدین ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از نهضت عاشوراست و روز به روز شاهد زنده‌تر شدن حادثه کربلا هستیم انقلاب اسلامی متاثر از حوادث عاشوراست خون شهدای ما در آب زلال فرات جاری شد شهدای ما به عشق امام حسین وارد میدان جنگ شدند انقلاب اسلامی تاثیر بسیاری در دل‌های آماده جوانان انقلاب این سرزمین گذاشت.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان افزود: جریان تکفیری ملعون توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نابود شد 40 سال از انقلاب اسلامی ایران گذشت و ما همچنان با قدرت به گام دوم انقلاب رسیدیم هدف جوانان ما در انقلاب اسلامی همان هدف یاران امام حسین (ع) بود یعنی ایستادگی و دفاع از حریم ارزش‌ها و اسلام در مقابل دشمنان.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار