وبلاگ «خیزش فرهنگی» نوشت:

اگر که تو بشناسی شهید پاسدار احسان حاجی‌حتملو را خواهی فهمید که «این گل پرپر ماست، هدیه به رهبر ماست» شعاری مختص دهه ۶۰ نیست. ..

هنوز داریم شهید می دهیم برای انقلابمان

به گزارش گلستان 24، هنوز داریم شهید می دهیم برای انقلابمان. اسمش است که جنگ تمام شده. تقویم انقلاب را بنگر! هیچ روزی خالی از شهادت نیست. این به ما ربطی ندارد که بعضی‌ها عِرق ملی‌شان را در همان دهه ۶۰ جا گذاشتند! هر دهه‌ای شهید خود را دارد.اگر که تو بشناسی شهید پاسدار احسان حاجی‌حتملو را خواهی فهمید که «این گل پرپر ماست، هدیه به رهبر ماست» شعاری مختص دهه ۶۰ نیست. . هم هیئتی ما با ۳۰ سال سن ۲۲ بهمن ۵۷ را درک نکرد، خیلی از وقایع اول انقلاب را درک نکرد، لیکن با خون سرخ خود در جبهه مقاومت سوریه به‌خوبی نشان داد که منافع ملی، منافع ملی است و کلیات و جزئیات ندارد.
کجایند آنها که در فتنه 88 شعار ” نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران ” سر می دادند و ببینند جانفشانی احسان عزیز را کیلومترها آن طرف تر از مرزها در دفاع از منافع ملی؟ به واقع اگر سید احسان ها و غزه و لبنان و حزب الله نبودند اکنون داعش با آن فتنه گران شعاردهنده و خانواده هایشان چه معامله ای می کرد؟
اطراف مرزهامان را نگاه کنید! نگاهی بیاندازید به خاورمیانه ای که آمریکا و انگلیس و اسرائیل باعث و بانی آنند! کجا دارد این امنیتی را که به لطف خون سیداحسان ها دارد ایران عزیزمان و ایران انقلابی مان؟ آری، باید انقلابی بود و انقلابی ماند تا دشمن خیال باطل کوتاه آمدن از اصولمان را حتی به ذهن نجسش خطور ندهد.
دیپلماتهامان نیز باید خیلی چیزها از انقلابی ها بیاموزند که سیداحسان شهید هم اگر می خواست شل و ول و کلی و جزئی با تروریستهای تکفیری بجنگد که معلوم نبود سرنوشت موصل و حلب و توحشی که مناطق زیر سیطره با آن روبروست کجای ایران را تهدید می کرد. سیداحسان با آن پیکر خونینش به ما درس انقلابی بودن می دهد.


لباس غرق خون سید احسان درس می دهد که با شیطان نمی شود راه رفت، قدم زد و فالوده خورد و مدام خنده تحویل آرمیتا و علی کوچولو داد و دل خانواده هاشان را جریحه دار کرد. این پیکر خونی ( که هر ناپاکی را لایق نماز گزاردن بر آن نبود ) یعنی اینکه گستاخ نشوید نسبت به لطف نظام نسبت به سران خبیث فتنه و همصدا شوید با حنجره ضدانقلاب و خنجر بزنید به انقلاب و دم از رفع حصر بزنید، رفع حصر کسانی که ریشه تمامی امیدواری استکبار به اثرگذاری تحریمها و گستاخی هایشان در مذاکرات را باید در فتنه گری آنها در سال 88 جستجو کرد.

 

بعضی‌ها فکر می‌کنند جنگ تمام شده! فکر می‌کنند اوباما، نه جلاد تحریم که «باهوش و مؤدب» است! فکر می‌کنند برگه های تقویم از باده شهادت تهی شده! فکر می‌کنند کربلا درس مذاکره است! خون شهید سپاه، نوچه‌های بی‌رحم دشمن را در همان بیرون مرزها نگه داشته تا مسؤولان اجرایی کشور فکر نکنند معضلات اقتصادی با نگاه به دشمن قابل حل است. این قطرات خون یعنی اتکا به جوانان خودت داشته باش. جنگیدن در خرابه‌های اطراف حلب، یقینا آسان‌تر از مذاکره در هتل‌های چندستاره نیست! از شهدای هسته‌ای بگیر تا همین شهید اخیر، یعنی که دشمن بس است؛ اندکی هم اقتصاد را دریابید!
آمریکا خر کیست؟آمریکا خیلی حدت کند، مشکلات اقتصادی خودش را حل کند! آمریکا با تحریم ملت‌های دیگر، مشکل‌آفرینی نکند، حل مشکل دیگران پیشکش! اسمش است که جنگ تمام شده. یک ذره از خوی جلادی رؤسای جمهور آمریکا کم نشده! هر که رئیس‌جمهور می‌شود، از آن قبلی متفرعن‌تر، دروغگوتر، وحشی‌تر، خودخواه‌تر!! این دیو بدترکیب را مگر با خون امثال همین سیداحسان شهید رسوا کنیم،آری! اسمش است که جنگ تمام شده. << هنوز داریم شهید می دهیم برای انقلابمان.>>

 

ارسال نظر

آخرین اخبار