بیکی از ثبت ۶ هزار و ۲۵ برنامه اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان در سامانه بچه های مسجد خبر داد.

ثبت بیش از ۶ هزار برنامه اوقات فراغت کانون های مساجد استان در سامانه بچه های مسجد

گزارش گلستان ۲۴؛ «مهدی بیکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد در اوقات فراغت سهم بسیار موثری در فرهنگ جامعه دارند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: فعالیت کانون های مساجد در اوقات فراغت باعث می شود که بسیاری از هزینه های فرهنگی که بر دوش دولت است کاهش پیدا کند.

 

وی تصریح کرد: در کنار کانون های مساجد نیروهای خودجوش مردمی حضور دارند که با ابتکار عمل و حداقل امکانات برنامه های موثری را برای نوجوانان خلق می کنند.

 

بیکی ادامه داد: بیشترین برنامه هایی که در کنار مساجد طراحی و تولید می شود در زمینه اردویی، ورزشی، فرهنگی، هنری و مهارتی است.

 

وی خاطرنشان کرد: در اوقات فراغت استان 6 هزار و 25 برنامه از سوی 553 کانون فرهنگی هنری مساجد استان در سامانه بچه های مسجد ثبت شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان با بیان اینکه شهرستان گرگان با یک هزار و 39 برنامه در صدر برگزاری کلاس های اوقات فراغت تابستان قرار دارد، اظهارداشت: مراوه تپه با 824 برنامه، مینودشت با 517 برنامه، گنبدکاووس با 411 برنامه، علی آباد با 402 برنامه، گالیکش با 391 برنامه، کلاله با 389 برنامه، آق قلا با 330 برنامه، کردکوی با 328 برنامه، رامیان با 312 برنامه، آزادشهر با 288 برنامه، بندرگز با 226 برنامه، بندرترکمن با 203 برنامه و گمیشان با 95 برنامه در رتبه های بعدی ثبت برنامه ها قرار دارند.

 

وی یادآور شد: 813 کانون فرهنگی هنری مسجد در سطح استان گلستان فعالیت دارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار