بیگی با اشاره به امضای تفاهم نامه با آ‌موزش و پرورش گلستان به منظوربرپایی کرسی های تلاوت دانش ‌آموزی گفت: این کرسی های تلاوت در ۲۰ مسجد این استان برپا می شود.

برنامه های کانون های مساجد استان در ماه مبارک اعلام شد

به گزارش گلستان۲۴؛ «مهدی بیگی» در گفت و گو با خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، با اعلام امضای تفاهم نامه میان ستادهماهنگی کانون های مساجد گلستان با اداره آموزش و پرورش این استان به منظور اجرای کرسی های تلاوت دانش‌آموزی گفت:بر اساس این تفاهم نامه همکاری مقرر شد ۱۰۰ کرسی تلاوت قرآن کریم دانش آموزی در ۲۰ مسجد گلستان برگزار شود و در هر مسجدی ۵ دانش آموز به قرائت تحقیقی بپردازند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان همچنین از اجرای ویژه برنامه «روزه اولی ها» ویژه اعضای کانون های مساجد دختری که به سن تکلیف رسیده اند، خبر داد و افزود: این برنامه برای ۶۰ نفر از اعضای کانون های مساجد دخترنه ساله و در یکی از مساجد گرگان همراه با ویژه برنامه سخنرانی، اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و اجرای مسابقات و برپایی سفره های افطار در شب ولادت امام حسن مجتبی(ع) برگزار می شود.

 

بیگی همچنین در ادامه با اشاره به اینکه بیش از ۵۶ کانون فرهنگی هنری این استان در مناطق سیل زده استان گلستان واقع هستند، اظهار کرد: برخی از این کانون ها در این بحران دچار خسارت بسیار و برخی کمتر شده اند، که قرار شده است ستاد هماهنگی بر کانون های مساجد کشور برای تجهیز کانون های خسارت دیده کمک هایی داشته باشند. ضمن اینکه همزمان با ماه مبارک رمضان بازدیدهایی نیز از کانون های مساجد مناطق سیل زده صورت می گیرد و برای کودکان و نوجوانان این مناطق بسته های فرهنگی اهدا می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار