رئیس دانشکده فنی مهندسی شهرستان مینودشت گفت: برای نخستین بار کنفرانس بین‌المللی محاسبات نرم و علوم‌شناختی در بهمن ماه امسال در این دانشکده برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی محاسبات نرم در دانشکده مینودشت

گزارش گلستان ۲۴؛ احمد نیرمه امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: محاسبات نرم و علوم‌شناختی یکی از مباحث تخصصی در رشته‌های فنی مهندسی و بین رشته‌ای است که کنفرانس بین‌المللی آن برای نخستین بار با حضور اساتید دانشگاه‌های مطرح کشوری در بهمن امسال در دانشکده مینودشت برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این دانشکده دارای تجهیزات پیشرفته نقشه‌برداری در سطح کشور است، افزود: این دانشکده به لحاظ تجهیزات مدرن مانند پهباد پیشرفته نقشه‌برداری و دیگر ابزارآلات نقشه‌برداری مجهز است که به جرات می‌توان گفت در سطح کشور کم‌نظیر است.
رئیس دانشکده فنی مهندسی شهرستان مینودشت تصریح کرد: براساس سنوات قبل چهارمین دوره مسابقات ملی برنامه‌نویسی (ACM) امسال در دانشکده فنی مینودشت برگزار می‌شود این مسابقات برای آمادگی هرچه بیشتر دانشجویان برای شرکت در مسابقات سایت تهران برای انتخاب تیم‌های اعزامی ایران به مسابقات غرب آسیا، برگزار می‌شود.
 وی خاطرنشان کرد: همه ساله یک تیم از دانشکده فنی مهندسی مینودشت در این مسابقات شرکت می‌کند این تیم هرساله در بین 85 تیم شرکت‌کننده رتبه‌های خوبی را کسب می‌کند.
نیرمه ادامه داد: هرساله اردوهای علمی و عملی نقشه‌برداری در دانشگاه اراک برگزار می‌شد و دانشجویان رشته نقشه‌برداری باید برای شرکت در این اردوها به این استان اعزام شوند که با توجه به تجهیز امکانات این دانشکده این اردوها در حال حاضر در همین دانشکده برگزار می‌شود.
وی گفت: خوشبختانه این دانشکده از دو آزمایشگاه پیشرفته و به روز در زمینه هوش محاسباتی و نقشه‌برداری، برخوردار است و دانشجویان می‌توانند از این امکانات استفاده کنند.
دانشکده فنی مهندسی شهرستان مینودشت زیر نظر دانشگاه دولتی گنبدکاووس فعالیت دارد و هر ساله از طریق آزمون سراسری دانشجو جذب می‌کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار