مشکل آسفالت مسیر کوتاه از خیابان اصلی تا درب دانشکده امام علی (ع) شاید در وهله اول از اهمیت چشمگیری برخوردار نباشد ولی این دانشجویان هستند که باید بگویند در روز آفتابی از گرد و غبار و در روز بارانی از گل و لای چگونه این مسیر را طی می کنند.

چرا آسفالت چند متری مسیر دانشکده امام علی (ع) کردکوی سالهاست انجام نمی شود؟

از آنجایی که رسانه ها زبان گویای مردم و پل ارتباط بین آنها و مسئولین هستند، پیرو تماس تعدادی از دانشجویان دانشکده فنی امام علی(ع) بر آن شدیم تا راجع به آسفالت مسیر دانشکده اطلاع رسانی نماییم.

به گزارش گلستان 24، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی یکی از ظرفیتهای هر منطقه می باشند که توجه به همه جوانب و قابلیت های آن در کنار اهمیت جایگاه علمی می تواند زمینه بسیاری از مسائل از جمله رونق اقتصادی و غیره را به همراه داشته باشد ولیکن در مقابل آن هم عدم توجه به این ظرفیت ها اثر عکس خواهد داشت.

مشکل آسفالت مسیر کوتاه از خیابان اصلی تا درب دانشکده امام علی (ع) شاید در وهله اول از اهمیت چشمگیری برخوردار نباشد ولی این دانشجویان هستند که باید بگویند در روز آفتابی از گرد و غبار و در روز بارانی از گل و لای چگونه این مسیر را طی می کنند.

چند تن از دانشجویان اظهار داشتند که دانشجویان ترم بالا و دیگران گفته اند که مشکلیست که سالها وجود دارد و شاید هزینه آنچنانی هم ندارد، چرا انجام نمی شود! حلقه مفقوده ای است که باید پیدا شود!

گرچه این دانشجویان عزیز این را هم بیان کردند که مسئولین دانشکده بارها نامه نگاری کردند که انجام شود ولی نمی دانند مشکل از کجا و چه کسی است؟

شاید اینگونه متصور شود این مشکل حادی نباشد ولی باید تمام جوانب آن را در نظر گرفت که این یک مطالبه صنفی، دانشجویی می تواند تلقی شود که خدایی ناکرده زمینه ساز مشکلات بعدی خواهد شد.

لذا ضمن در نظر گرفتن تلاش مسئولین محترم، از همه آنها می خواهیم این خواسته به حق دانشجویان، این قشر فرهیخته را جامه عمل بپوشانند چرا که در این فصل و زمستان بیشتر ملموس می باشد.

آری چرا آسفالت چند متری مسیر دانشکده امام علی(ع) سالهاست انجام نمی شود؟ سوال اکثر دانشجویان در صورتی باید بگوییم سوال تمامی دانشجویان دانشکده امام علی (ع) کردکوی می باشد که چرا این مسیراین مسیر آسفالت نمی شود…

خبر مذکور دوباره بازخوانی شده تا به آن دسته از مسئولینی که از زیر بار خواسته های دانشجویی شانه خالی می کنند بفهمانیم این مشکلی که شاید به چشم آنان کوچک نمایان می شود همچنان بر قوت خود باقیست و دانشجویان این دانشکده طی این سالها همچنان با آن دست و پنجه نرم می کنند.

دانشکده ای که از سراسر ایران دانشجو می پذیرد دانشجویانش باید بخاطر چند متر آسفالت رنج بکشند و برای رفع آن باید به همه کس التماس کنند.

امروز پس از تماس های مکرر دانشجویان این دانشکده بر خود لازم دانستیم تا پیگیر رفع این مشکلات دانشجویی شویم.

آسفالت فقط یکی از مشکلات این دانشکده است که فعلا پیگیر رفع آن می شویم تا بتوانیم این مهم را به سرانجام برسانیم.

رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار