رئیس شورای شهر گرگان با بیان اختلاف نظر از الزامات جامعه شورایی است اما هیچ وقت باعث نمی شود منافع مردم و شهر تامین نشود، گفت: لایحه «تاسیس کارخانه علم و فناوری » کارشناسی و تصویب می شود.

اختلاف نظر داریم اما همواره منافع مردم را در نظر داریم

گزارش گلستان ۲۴؛ حمید رضا آقا ملایی پیرامون لایحه «تاسیس کارخانه علم و فناوری »گرگان در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: ان شاالله جلسه بعدی در روز شنبه آینده تشکیل خواهد شد و به نظرمی آید که همکاران شورایی بنده بررسی های لازم خود را انجام می دهند.

وی با بیان ایننکه این لایحه دیر به شورارسید و همکاران فرصت بررسی نداشتند، افزود: ان شاا.. بررسی های لازم را انجام می دهند و امیدواریم در جلسه بعدی به تصویب آن برسد.

رئیس شورای شهر گرگان در پاسخ به این پرسش که گفته می شود این طرح کارشناسی علمی نشده است، تصریح کرد: این طرح باید از سوی شورا و هم سوی پارک علم و فناوری کارشناسی شود و روز گذشته نیز در جریان سفرمعاون علم ی و فناوری رئیس جمهور با حضور استاندار بازدید شده است و در صورت تصویب شورا این پروژه آغاز به کار خواهد کرد.

وی درخصوص کارشکنی و حواشی ادامه دار برخی اعضای شورای شهر در تصویب لوایح و طرح ها بیان کرد: اختلاف نظر از الزامات جامعه شورایی است اما این اختلاف نظر هیچ وقت باعث نمی شود منافع مردم و شهر تامین نشود .

آقا ملایی اضافه کرد: جلسه روز دوشنبه فوق العاده بود و برخی از دوستان در ماموریت بودند و برخی نتواستن خودشان را به جلسه برسانند اما مطمئنا جلسه بعدی تشکیل می شود و به لطف خدا، دوستان ما بررسی های لازم را انجام می دهند و در جلسه تصویب شود.

گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار