مظفر با اشاره به برگزاری بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز به میزبانی استان گلستان، گفت: تاکنون بیش از ۲۰۰ اثر به دبیرخانه اجلاس ارسال شده و ۲۰ آبان ماه آخرین مهلت شرکت علاقمندان است.

ارسال بیش از ۲۰۰ اثر به بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز

گزارش گلستان ۲۴؛ «محمود مظفر» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان  با اشاره به برگزاری بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز به میزبانی استان گلستان، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۲۰۰ اثر به فراخوان این اجلاس ارسال شده است.

 

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه 20 آبان ماه آخرین مهلت ارسال اثر به فراخوان بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز است، افزود: علاقه‌مندان باید آثارشان را در قالب ایده‌ها و تجربه‌های موفق، کتاب و مقاله، رمان، قصه، خاطره و سرود، فیلمنامه، نمایشنامه، فیلم کوتاه و موشن‌گرافی، عکس، خط، پوستر، اینفوگرافی و تابلو مقاله به سایت ستاد اقامه نماز به نشانیhttp://namaz.ir/  ارسال کنند.

 

وی تاکید کرد: در اجلاس سراسری نماز که اوایل آذر ماه  در استان گلستان برگزار می شود، تلاش می کنیم، بهترین راهکارهای تقویت نماز در مدارس ارایه و موانع موجود بررسی و برطرف شود.

 

مظفر ادامه داد: برگزاری دوره های آموزشی برای دانش آموزان و معلمان، برپایی نمایشگاه های مختلف به منظور توسعه و ترویج فرهنگ نماز در استان گلستان از جمله برنامه های جانبی در نظر گرفته شده برای بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز است.

 

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور به رویکردها و برنامه های ستاد اقامه نماز کشور در فرهنگسازی موضوع نماز در مدارس اشاره و خاطرنشان کرد: اهتمام به موضوع اقامه نماز جماعت در مدارس و جذب امما جماعت برای اقامه نماز در مدارس، پیوند مدارس با مساجد، برگزاری دوره های آموزشی برای معلمان و نیز فراهم کردن زمینه بهسازی نمازخانه های مدارس از رویکردهای ستاد اقامه نماز کشور در این زمینه است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار