مراسم شب زنده داری و سوگواری امیرالمومنین (ع) 19 و 21 ماه رمضان المبارک 96 با حضور اعضای انجمنهای اسلامی مدارس پسرانه دانش‌آموزان گلستانی در حسینیه اتحادیه برگزار گردید .

نوای الهی العفو دانش آموزان گلستانی در شبهای قدر طنین انداز شد+ تصاویر

به گزارش گلستان24، مراسم شب زنده داری و سوگواری امیرالمومنین (ع) 19 و 21 ماه رمضان المبارک 96 با حضور اعضای انجمنهای اسلامی مدارس پسرانه دانش‌آموزان گلستانی در حسینیه اتحادیه برگزار گردید .

دانش آموزان گلستانی لیالی قدر را در حسینیه اتحادیه هیئت‌ انصارالمهدی(عج) به مناجات راز و نیاز با پروردگار و سوگواری در غم مولای متقیان حضرت علی(ع) پرداختند .

  اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گلستان با رویکرد فراهم کردن بسترهای زمانی در راستای ترویج معنویت ، اخلاق و افزایش معرفت دینی در بین دانش‌آموزان مراسم ویژه شب های قدر را در هیئت‌های انصار المهدی(عج) برگزار می نماید. دانش‌آموزان انجمن‌های اسلامی استان گلستان ، شب های قدر را در هیئت‌های انصارالمهدی(عج)به مناجات می‌پردازند و اعضای قرارگاهی متولی برگزاری هیئت‌های انصارالمهدی(عج) می‌باشند.

مراسم شب زنده داری و سوگواری شهادت امیر المومنین (ع) شبهای قدر رمضان المبارک با سخنرانی حضرت حجت الاسلام و المسلمین شیخی و با مداحی کربلایی مهدی حسنی و کربلایی غلام رنگرز  در اتحادیه انجمن های دانش آموزن استان گلستان برگزار گردید.

در هیئت‎های انصارالمهدی(عج)، دانش‌آموزان با مباحث معرفتی با حضور دانش آموزان و مربیان با موضوعیت ماه مبارک رمضان ، اهمیت شب قدر ، محافل انس با قرآن و... آشنا می‌شوند و به مراسم دعا و مناجات خاص این شب‌ها می‌پردازند.

در پایان : مراسم لیالی قدر ویژه  دانش‌آموزان و با همراهی خانواده‌ها با مناجات، قرائت دعای جوشن کبیر و به سرگرفتن قرآن در هیئت‌های انصارالمهدی(عج  برگزار و تا صبح ادامه دارد و با اطعام سحری و نماز جماعت صبح به پایان می‌رسد.

شب قدر انجمن دانش آموزی (1)

شب قدر انجمن دانش آموزی (2)

شب قدر انجمن دانش آموزی (3)

شب قدر انجمن دانش آموزی (4)

شب قدر انجمن دانش آموزی (5)

شب قدر انجمن دانش آموزی (6)

شب قدر انجمن دانش آموزی (7)

شب قدر انجمن دانش آموزی (8)

شب قدر انجمن دانش آموزی (9)

شب قدر انجمن دانش آموزی (10)

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار