دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان منصوب شد.

دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان منصوب شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ در جلسه اعضای اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان که با حضور آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان و «ریاست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان» برگزار شد، «یاسر قزوهی» به عنوان دبیر ستاد استان معارفه و از خدمات «علی اصغر طهماسبی» در دوران تصدی این سمت تقدیر به عمل آمد.

در این جلسه که حجت الاسلام روح الله میرزایی «قائم مقام دبیرکل ستاد کشور» و حجت الاسلام حامد ترکاشوند «مسئول امور استان های ستاد کشور» حضور داشتند، ابتدا به تبیین مواضع و رویکرد جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور پرداخته شد و در پایان، حکم یاسر قزوهی، قرائت شد.

متن حکم بدین شرح است:

برادر ارجمند جناب آقای یاسر قزوهی

احتراما نظر به تعهد و شایستگی و تجارب مفید و ارزشمند شما و بنا به پیشنهاد رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان، به موجب این حکم، جنابعالی به سمت دبیر ستاد استان منصوب می شوید.

انتظار می رود با همت عالی و با توجه به رویکرد رسانه ای و اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در چارچوب قانون حمایت از آماران به معروف و ناهیان از منکر و با استفاده از ظرفیت ها و بکارگیری امکانات استان، در احیای فریضتین منشاء اثر و مثمر ثمر بوده و باعث خوشنودی حضرت ولی عصر باشید.

کاظم صدیقی

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر

/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار