نسرکانی از تحصیل بیش از ۳۲ هزار دانش آموز در ۱۸۱ مدرسه آق قلا خبر داد.

تحصیل بیش از ۳۲ هزار دانش آموز در آق قلا

به گزارش گلستان ۲۴؛ «محمود نسرکانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: آمادگی های لازم برای شروع سال خوب تحصیلی در مدارس آق قلا فراهم شده و دانش آموزان با فراغ بال و آسودگی خاطر سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آق قلا تصریح کرد: امسال 181 مدرسه با بیش از یک هزار و 177 کلاس درس در آق قلا پذیرای دانش آموزان است.

 

وی خاطرنشان کرد: از بین یک هزار و 177 کلاس درس در آق قلا، 111 کلاس ابتدایی، 52 کلاس متوسطه اول و 16 کلاس برای مقطع متوسطه دوم است.

 

نسرکانی با بیان اینکه یک هزار و 650 معلم کار تعلیم و تربیت دانش آموزان را در آق قلا برعهده دارند، بیان کرد: امسال بیش از 32 هزار دانش آموزان در آق قلا به مدرسه رفتند.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آق قلا، از تحصیل 28 هزار و 981 دانش‌آموز در مقطع ابتدایی و 18 هزار و 633 نفر در مقطع متوسطه اول خبر داد و گفت: همچنین 6 هزار و 738 دانش‌آموز در مقطع متوسطه دوم و تعداد 3 هزار و 610 نفر در 181 مدرسه آق‌قلا تحصیل می کنند.

 

وی متذکر شد: شهرستان آق قلا از لحاظ تعداد جمعیت دانش‌آموزان مشغول به تحصیل در مدارس سومین شهر استان گلستان است.

 

نسرکانی تأکید کرد: خوشبختانه با آغاز سال تحصیلی جدید شور و نشاط و امید خاصی در شهرستان آق قلا و روستاهای آن ایجاد شده است و علی رغم مشکلاتی که دانش آموزان و خانواده های آق قلایی بر اثر سیل داشتند از لحاظ آموزشی و پرورشی در استان گلستان رتبه نخست را کسب کردیم.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آق قلا گفت: امسال بعد از پساسیل و مشکلات پس از آن مراسم متمرکز زنگ آغاز سال تحصیلی به صورت متمرکز استانی با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش و مسئولان استانی در آق قلا برگزار شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار