خادم الشهید گرگانی گفت : مگر این بی خردان نااهل نمی دانند تا خون حسین بن علی (ع) در رگ ما جوانان ایرانی باغیرت، انقلابی و بسیجی می جوشد هرگز نام این شهیدان عزیز که قهرمانان بزرگ تاریخ کشورمان هستند حذف نخواهد شد.

واکنش یک خادم الشهید بسیجی به حذف نام شهدا از معابر

خادم الشهدای بسیجی مهدی عموزاد خلیلی اهل گرگان متولد 1374 در حالیکه بغض گلویش را گرفته بود ، گفت : چند وقتی بود که از اخبار فضای مجازی دور بودم تا اینکه شب گذشته یه سر رفتم تو سایت خبری گلستان ما چشمم به یک خبری افتاد که نوشته بود "پیام بیانیه اعتراض خانواده شهدا و تشکل های جانبازان و ایثارگران به حذف نام شهدا از معابر.

وی اشاره‌ ای به اراجیف بی خردان داشت و گفت: آیا مگر این بی خردان نااهل نمی دانند تا خون حسین بن علی (ع) در رگ ما جوانان ایرانی باغیرت، انقلابی و بسیجی می جوشد هرگز نام این شهیدان عزیز که قهرمانان بزرگ تاریخ کشورمان هستند حذف نخواهد شد.

این خادم الشهید بسیجی پیام مهمی هم برای دشمنان داخلی و خارجی ایران اسلامی داشت و گفت: امروزه دشمنان ما فهمیدند آبا و اجدادشان که آمریکا و اسرائیل و انگلیس هستند قریب به 40 ساله که تلاش کردند نام جمهوری اسلامی ایران را از صحنه روزگار محو کنند اما تا کنون هیچ غلطی نتوانستند بکنند حالا دیدند دیگر کاری از دستشان بر نمی آید حمله کردن به حذف نام شهیدان و انشاالله به لطف خدا این اراجیف به سزای اعمالشان هر چه زودتر توسط سربازان گمنام آقا امام زمان خواهند رسید.

صحبت پایانی خادم الشهید بسیجی توصیه به جوانان و خادم الشهدا بود و گفت: بنده بعنوان یک برادر کوچک از شما برادران خادم الشهید و جوانان بسیجی و انقلابی عزیز استدعا دارم که مواظب اهداف شوم دشمن در فضای مجازی باشید و لحظه ای از راه ولایت فقیه، شهادت و راه رسم شهیدان جدا نشوید ونیز همیشه گوش به فرمان رهبری عظیم الشأن باشید.

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار