بیکی گفت: دفاع مقدس گنجینه ای از تجارب است که می تواند یک سرمایه عظیم برای نسل های آینده باشد.

دفاع مقدس سرمایه عظیم برای نسل های آینده است

به گزارش گلستان ۲۴؛ «مهدی بیکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: حفظ روحیه ایثار و شهادت به عنوان بزرگترین سرمایه معنوی ملت ایران است که می تواند آنها را از بسیاری از تهدیدها و توطئه ها مصون نگه دارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: اگر امروز ما در کشوری زندگی می کنیم که امنیت و آرامش بر آن حکمفرماست مدیون رشادت ها و ایثارگری های مردان دفاع مقدس هستیم.

 

وی تصریح کرد: به خوبی می توان فهمید جنگ تحمیلی علیه ایران یک جنگ نابرابر و یک هجوم وحشیانه بود، به خوبی می توان درک کرد که بیشتر قدرت های جهان آمده بودند که انقلاب اسلامی را از بین ببرند اما روشن بینی و بصیرت جوانان و تیز بینی رهبری انقلاب توانست در مقابل هجمه گسترده تجاوزات بایستد و پیروزمندانه بیرون بیاید.

 

بیکی ادامه داد: دفاع مقدس گنجینه ای از تجارب و معنویات است که می تواند یک سرمایه عظیم برای نسل های آینده باشد و دستگاه های فرهنگی باید از این تجربه گرانبهای معنوی بهره ببرند.

 

وی خاطرنشان کرد: ترویج کتاب هایی که در زمینه خاطرات شهدا نوشته شده است می تواند به عنوان یک سیره و روش سبک زندگی موفق برای جوانان و نوجوانان معرفی شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان اظهارداشت: جوانانی که در هشت سال دفاع مقدس جنگیدند و حماسه آفریدند همگی در زمان قبل از انقلاب رشد پیدا کرده بودند اما سلامت نفس و خودسازی و تفکرات انقلابی آنها را برای جهاد مقدس گسیل داشت.

 

وی گفت: امروز هم با تمام هجمه های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی که از سوی اهریمنان این انقلاب صورت می پذیرد جوانان و نوجوانان این کشور با ایمانی همچون فولاد در برابر توطئه ها می ایستند و شاهد آن می توان به شهید حججی اشاره کرد که جوان امروزی بود اما با ایمانی راسخ و بسیار تاثیرگذار که جامعه ای را متحول کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار