معاون بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت گلستان گفت: تخلف اقتصادی به ارزش ۷ میلیارد ریال یک شرکت بیمه در پوشش هزینه‌های درمانی در شهرستان گرگان توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان شناسایی شد.

شناسایی تخلف ۷ میلیاردی یک شرکت بیمه در گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت گلستان، علی اصغر اصغری اظهارداشت: براساس شکایت کتبی یکی از بیمارستان‌های خصوصی در شهرستان گرگان به ستاد خبری سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مبنی بر بروز تخلفات احتمالی در این شرکت خدمات بیمه‌ای و عدم ارائه مناسب خدمات بیمه درمانی تکمیلی به بیماران تیمی از بازرسان به منظور بررسی و رسیدگی موضوع اعزام شدند.

وی افزود: پس از بررسی مدارک و مستندات موجود این شرکت توسط بازرسان سازمان، تخلف عدم ایفای تعهدات این شرکت به بیماران مورد نظر محرز و پرونده تخلف این واحد به میزان 7 میلیارد و 400 میلیون ریال تشکیل و برای صدور راًی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت گلستان  اظهار کرد: بازرسان این سازمان در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و همچنین احقاق حقوق شاکیان از هیچ‌گونه تلاشی دریغ نکرده و با همه توان در چهارچوب قوانین و مقررات با متخلفان احتمالی در عرصه بازار برخورد خواهند کرد.

اصغری با تاکید بر حساسیت شرایط کنونی بازار از همه مدیران شرکت‌های خدمات بیمه‌ای خواست تا با رعایت قوانین و مقررات مصوب، دستورالعمل‌های مربوط به ارائه خدمات را رعایت کرده و در ارائه خدمات مفید و به موقع به مشتریان کوشا باشند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار