نخستین جلسه شورای اطلاع‌رسانی گلستان با ترکیب جدید و دستور کار ابلاغ ماموریت و وظایف اعضا به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار شد.

نخستین جلسه شورای اطلاع‌رسانی گلستان با ترکیب جدید برگزار شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان؛ عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جلسه نقش‌آفرینی در عرصه مدیریت افکار عمومی در چارچوب سیاست‌های کلی کشور و راهبرد دولت، سیاست‌گذاری و تبیین خط‌مشی اطلاع‌رسانی از عملکرد و دستاوردهای حوزه‌های مختلف استان، تدوین و ترسیم جهت‌گیری اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی استان برای پاسخ‌گویی به افکار عمومی و تشکیل اتاق فکر متناسب با وظایف و ماموریت‌های شورا و نیازهای نوپدید در عرصه مدیریت افکار عمومی را از جمله وظایف شورای اطلاع‌رسانی اعلام کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان هم در این جلسه بر ضرورت اطلاع رسانی عملکرد و فعالیت های صورت گرفته در استان و استفاده از ظرفیت های سازمانی برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد.

عبدالرضا چراغعلی با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال به عنوان یک رخداد بزرگ سیاسی؛ تلاش همه اعضای شورا برای برگزاری مطلوب و زمینه سازی حضور حداکثری مردم در این انتخابات را یادآور شد.

دعوت از روسای کمیته ها و تبیین شرح وظایف آن ها  و ماهیت و اهداف شورا برای جلسه آینده، اولویت سنجی و ارائه پیشنهادات کاربردی و مشخص از جمله مصوبات نخستین جلسه شورای اطلاع رسانی استان گلستان بود.

گفتنی است در ساختار جدید شورای اطلاع رسانی استانها که از سوی دولت ابلاغ شده است؛ سازمانها و ادارات مدیریت و برنامه ریزی، اطلاعات، صدا و سیما، ایرنا، تبلیغات اسلامی، روابط عمومی استانداری و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به دبیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد و ریاست معاون سیاسی استاندار عضو هستند. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار