معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و شادباش عید سعید فطر و فرارسیدن ماه شوال، از آغاز فصل جدید اجرای نمایش در شهرستان گرگان خبر داد.

فصل جدید اجرای نمایش در شهرستان گرگان آغاز شد

به گزارش گلستان۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، رمضان یازرلو ضمن اشاره به اجرای نمایش کمدی «پیر پسرا» به قلم و کارگردانی «مهدی عباسی» به مدت ٧ شب در ماه مبارک رمضان در تالارفخرالدین اسعد گرگانی، گفت: با اجرای نمایش های «مرغ دریایی» و «هیپوفیز» فصل جدید اجراهای نمایش در شهرستان گرگان و استان گلستان آغاز شد.

وی ادامه داد: نمایش «مرغ دریایی» بر اساس نمایشی به همین نام از «آنتوان چخوف» اثری از مرکز تخصصی آفرینش های سینما و تئاتر هفت رخ - ماسک از هفتم خرداد ماه به مدت یک هفته در سالن نگاه مجموعه فخرالدین اسعد گرگانی در ساعت ١٨,٣٠ اجرا می شود.

یازرلو افزود: پس از اتمام اجرای نمایش «مرغ دریایی» از تاریخ ٢٢ خرداد تا ٦ تیر ماه نمایش کمدی «هیپوفیز» به قلم «کوروش نریمانی» و کارگردانی «زهرا بارچپان» در سالن نگاه مجموعه فخرالدین اسعد گرگانی در ساعت ١٩ پذیرای تماشاگران هنر نمایش خواهد بود.

وی درپایان ضمن دعوت از عموم مردم هنردوست استان گلستان به حضور و حمایت از تلاشگران عرصه نمایش گلستان، گفت: طبق پیش بینی ها و برنامه ریزی های به عمل آمده در نیمه دوم آبان ماه سال جاری سی امین جشنواره تئاتر استان گلستان را برپا خواهیم کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار