گوهری راد گفت: ۷۵ درصد مدارس گلستان با مشارکت خیران ساخته شده است و همچنین ۳۰ درصد مدارس گلستان نیاز به مقاوم سازی دارد.

مشارکت خیران در ساخت ۷۵ درصد مدارس گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ «احسان گوهری راد» امروز(سه شنبه ۹ مهر) در آیین افتتاح مدرسه خیر ساز فریدون مدنی(فرمد ۳) در گرگان اظهار کرد: مدنی یکی از خیرین استان است که همواره در زندگی و کار نگاه خیراندیش داشته است و در امر مدرسه سازی پرتلاش است.


مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: همسر وی به عنوان مدیر و مشاور در کنار اقای مدنی حضور داشتند و به این امر خداپسندانه و خیرخواهانه اهتمام داشته است.


گوهری راد تاکید کرد: امیدواریم خیرین عزیز که به آموزش و پرورش کمک می کنند اهتمام بیشتری داشته باشند و شاهد جبران کمبودهای فضای آموزشی به ویژه در مناطق محروم استان داشته باشیم.


وی تاکید کرد: ۳۰ درصد مدارس گلستان نیاز به مقاوم سازی دارند، در استان گلستان ۱۲ هزار کلاس درس وجود دارد که نزدیک به ۴ هزار و ۵۰۰ کلاس درس نیاز به مقاوم سازی دارد.


مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تاکید کرد: حدود ۷۵ درصد مدارس استان گلستان از طریق خیرین خیر اندیش ساخته شده است.

 

گوهری راد افزود: در سالجاری ۱۰۰ مدرسه در حال ساخت است و  ۲۳ مدرسه نیز در مهر امسال و آغاز سال تحصیلی جدید به بهره برداری رسید.

 

«فریدون مدنی» نیز در این مراسم اظهار کرد: به عنوان کهنه سرباز بازنشسته از مسافتی یک هزار و ۴۰۰ کیلومتری به گرگان آمدم و بنا داشتم آخرین درجه خدماتم را به عنوان ایرانی جویای خدمت نه جویایی قدرت به سرانجام برسانم.


خیر مدرسه ساز یادآور شد: نتیجه این اقدام تشکیل موسسه فرمد دانش گستر گلستان بود که با همکاری  هئیت رئیسه و هئیت امناو  تایید استاندار فعالیت می کند.

/شبستان

 

ارسال نظر

آخرین اخبار